شناسهٔ خبر: 20412 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«سیما، سینما، صنعت و رسانه» موضوع نمایشگاه پردیس ملت

«نخستین نمایشگاه و جشنواره سیما، سینما، صنعت و رسانه» از روز چهارشنبه 22 مرداد به مدت سه روز در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ نخستین نمایشگاه و جشنواره سرمایه گذاری سیما، سینما، صنعت و رسانه در سال اقتصاد و فرهنگ با هدف ترویج و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری، انتقال دانش و تجربیات، پژوهش و تعامل مطلوب در حوزه سینما و سیما با حمایت موسسه تصویر شهر، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان سینمایی و امور سمعی بصری کشور، سازمان فناوری اطلاعات، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، انجمن تولید کنندگان فیلم سینمایی، شرکت مدیران خودرو، شرکت سروش و موسسه فرهنگی پژهان توسط شرکت تعاونی هنر ارتباطات آسیا برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، این نمایشگاه که با حمایت موسسه تصویر شهر برگزار می‌شود علاوه بر حضور این موسسه به عنوان یکی از غرفه داران جهت معرفی فعالیت‌ها و تولیدات خود، حدود 40 شرکت نیز در حوزه تولیدات و محصولات نرم افزاری، کارت الکترونیکی سینما، تجهیزات پیشرفته تصویربرداری و شرکت دانش بنیان حضور خواهند داشت.

در این جشنواره کارگاه های عمومی و تخصصی مختلفی درباره نحوه ارتباط و سرمایه گذاری موثر بین صنعت و سینما،سیما و رسانه برگزار خواهد شد و در بخش افتتاحیه نیز بر اساس شعار مدیریت جهادی، در حوزه فرهنگ از هفت مدیر فرهنگی با اهدای تندیس و لوح یادمان تقدیر می‌شود.

نخستین جشنواره و نمایشگاه سیما، سینما از روز چهارشنبه تا روز جمعه 22 الی 24 مرداد ماه به مدت سه روز در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود و برای بازدید عموم آزاد است.

علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه در طی این سه روز از ساعت 9 الی 21  به طبقه مثبت دو پردیس سینمایی ملت واقع در بزرگراه نیایش ، ابتدای بزرگراه کردستان مراجعه کنند.

نظر شما