شناسهٔ خبر: 20436 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

100 عنوان اثر تازه کودک و نوجوان در حوزه هنری منتشر می‌شود

انتشارات سوره مهر تا ابتدای مهر ماه و همزمان با آغاز بازگشایی مدارس در سال جاری 100 عنوان اثر جدید در حوزه کودک و نوجوان منتشر و رونمایی خواهد کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، انتشارات سوره مهر از ابتدای تابستان سال جاری تاکنون ۱۲ کتاب با مووع شعر و داستان برای مخاطبان کودک و نوجوان منتشر کرده است.

در میان این کتاب‌های آثاری از نویسندگانی چون محمد رضا سرشار، عبدالمجيد نجفي، كمال شفيعي، سید احمد میرزاده، عزت الله‌ الوندی، غلامرضا بکتاش، فريبا کلهر، شهید حبیب غنی پور و  محمدکاظم مزینانی به چشم می‌خورد که با عناوینی چون خرگوش‌ها، بالاتر از خانه عقاب،  مورچه‌های پاپتی، چه مهمان عزیزی، اسمت چیه تربچه، حال غنچه خوب است، فسقل قصه‌های موتوری، عمو سبدی و پسری که کلاغ شد دیده می‌شود.

سوره مهر همچنین تا ابتدای مهر ماه سال جاری ۱۰۰ عنوان جدید از تولیدات مختص کودکان و نوجوانان را که توسط دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری آماده انتشار شده‌اند را چاپ و رونمایی خواهد کرد.

در میان این کتاب‌های آثاری از نویسندگان و شاعرانی چون اسدالله شعبانی، مهری ماهوتی، محمود پوروهاب، زهره پریرخ، شهرام شفیعی، بهناز ضرابی‌زاده، محسن مطلق، لاله جعفری، مژگان شیخی و...به چشم می‌خورد.

همچنین برخی از آثار برگزیده دوره‌های گذشته جشنواره داستان انقلاب از جمله محله حاجی نوشته بهناز ضرابی‌زاده، مرغ هوا اثر عزت الله الوندی و نیز دو مجموعه داستان از آثار برگزیده این جشنواره با عنوان گربه لنگ دراز و لطفا پیغام خود را بگذارید نیز در میان این آثار خواهند بود.

نظر شما