شناسهٔ خبر: 20503 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازگشت «هوملند» با تدارک ویژه

فصل جدید سریال «هوملند» با تدارک ویژه روز پنجم اکتبر و در یک شبه شوتایم راهی تلویزیون‌ها می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ سریال مورد توجه «سرزمین مادری» (هوملند) قرار است بازگشتی غافلگیرانه داشته باشد و اولین بخش از فصل جدید این سریال در دو ساعت روی آنتن برود.

این مدت زمان به یک اپیزود دو ساعته اختصاص داده نخواهد شد، بلکه روز پنجم ماه اکتبر دو اپیزود اول این سریال پشت سر هم از شبکه شوتایم به نمایش گذاشته می‌شوند.

گری لوین معاون ارشد اجرایی شبکه شوتایم گفت: با توجه به اپیزود آخر فصل قبل سریال هوملند که مخاطبانش را حیرت زده کرد، انتظار بسیاری از فصل چهارم این سریال می‌رود و ما می‌خواستیم به طرفداران با وفای این سریال کمی بیشتر کمک کنیم و اطلاعات بیشتری از کری و داستان همراهانش را به آنها نشان دهیم.

سریال «هوملند» در چند ماه اخیر مجموعه‌ای از بازیگران قابل توجه جدید را به لیست خود اضافه کرده و یک تریلر جدید نیز از فصل چهارم منتشر کرده است. الکس گانزا قول داده که بعد از مشکلات روانی که کری در فصل‌های قبل سریال با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کرد، او در فصل جدید کاملا هوشیار باشد و تمرکز اصلی چند اپیزود اول فصل جدید روی شخصیت او است. کلر دینز نقش کری متیوز را در این سریال ایفا می‌کند و تا کنون برنده برترین جوایز تلویزیونی برای نقش‌آفرینی‌اش نیز شده است.

سریال «هوملند» همچنین برای ادامه فیلمبرداری به مناطق آفریقای جنوبی سفر کرده و از شهر کیپ‌تاون به عنوان موقعیت جایگزین فیلمبرداری برای کشور پاکستان استفاده ‌کرده است.

مجموعه «هوملند» که هم جایزه امی و هم گلدن گلوب را در کارنامه اش دارد، در فصل جدیدش با حضور نازنین بنیادی همراه خواهد بود.

بنیادی که به صورت مهمان در فصل سوم این سریال حضور داشت، در نقش فرح شیرازی تحلیلگر مسلمان سیا بازی کرده بود. نقش جدید او از جایی که تمام شده بود، دنبال می شود و او از بستگانش در تهران کمک می‌خواهد تا به مامور سیا با نام کری کمک کند تا یک ماموریت مخفی انجام شود. در فصل چهار این سریال فرح، نقشی اساسی در کمک کردن به کری در سیا ایفا خواهد کرد.

این سریال که شخصیت اصلی اش یک گروهبان آمریکایی است که هشت سال در عراق توسط نیروهای القاعده به اسارت گرفته شده بود، تحت عنوان مبارزه با نیروهای القاعده، گاه شخصیت‌های ایرانی را نیز درگیر تروریسم نشان داده است.

«سرزمین مادری» از سال ۲۰۱۱ پخش ‌شده و تاکنون در سه فصل ۱۲ قسمتی بر روی آنتن رفته و فصل چهارم با محوریت مذاکرات هسته‌ای ایران ساخته شده است.

نظر شما