شناسهٔ خبر: 20546 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازیگر «کلاه پهلوی» در یک تئاتر بازی می‌کند

قطب‌الدین صادقی قصد دارد برای اولین بار در کارنامه کاری خود در عرصه تئاتر، در مقام بازیگر و در نقش «دانتون» روی صحنه برود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ قطب‌الدین صادقی درباره حضور خود در مقام بازیگر روی صحنه تئاتر گفت: قصد دارم در صورت مشخص شدن وضعیت و نوبت اجرای نمایش «دانتون» که آن را برای اجرا در تماشاخانه ایرانشهر پیشنهاد داده‌ام، در آن به عنوان بازیگر نیز روی صحنه بروم. معتقدم این نمایشنامه یکی از بهترین نمایشنامه‌های تاریخ تئاتر جهان است که آن را ترجمه و بازنویسی کردم.

وی یادآور شد: 2 سال پیش نمایش «مکبث» را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه بردم و بعد از آن اجرای نمایش «دانتون» را پیشنهاد دادم که هنوز در انتظار مشخص شدن وضعیت و نوبت اجرای نمایش هستم.

این نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر تصریح کرد: من پیشنهاد اجرای نمایش «دانتون» را به همراه نامه درخواست نوبت اجرا به تماشاخانه ایرانشهر ارائه دادم ولی هنوز پاسخ مشخصی داده نشده و فقط گفته می‌شود که جایی برای اجرا ندارند.

صادقی ادامه داد: اگر وضعیت و نوبت اجرای نمایش «دانتون» مشخص شود با میکاییل شهرستانی و چند بازیگر دیگر در این نمایش بازی خواهم کرد.

قطب‌الدین صادقی پیش از این در مجموعه‌های تلویزیونی نظیر «کیف انگلیسی» و «کلاه پهلوی» و همچنین فیلم‌های سینمایی همچون «آدمکش» و «گناهکاران» به ایفای نقش پرداخته است.

نظر شما