شناسهٔ خبر: 20671 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برد پیت جلوی دوربین همسرش رفت

برد پیت و آنجلینا جولی برای ایفای فیلم جدید مشترکشان در مالب جلوی دوربین رفتند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛  ساخت فیلم جدید این زوج مشهور هالیوودی که اولین فیلم مشترک آنها پس از «خانم و ‌آقای اسمیت» در سال 2005 است، از دیروز در ساحل گوزو در مالت شروع شد.

این فیلم با عنوان «کنار دریا» و به کارگردانی آنجلینا جولی در مالت ساخته می شود. فیلمنامه این فیلم نیز نوشته خود جولی است و او و همسرش بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این فیلم در ساحل جزیره مار ایکس-ژینی فیلمبرداری می شود و این بخش از مالت به روی مردم بسته شده تا کار فیلمبرداری انجام شود.  این جزیره دومین جزیره بزرگ مالت است. کار فیلمبرداری تا 10 نوامبر ادامه خواهد داشت.

یونیورسال حقوق پخش جهانی این فیلم را در اختیار دارد.

گفته شده یکی از صحنه های کلیدی این فیلم ازدواج این زوج است. فیلمنامه این درام را جولی چند سال پیش نوشت و داستان آن بر زوجی تمرکز دارد که قصد دارند برای آخرین بار با هم به تعطیلات بروند شاید بتوانند مانع فروپاشی ازدواجشان بشوند.

با این حال این فیلم اولین باری نیست که پیت برای فیلمبرداری راهی یکی از جزایر مالت می شود. او برای بازی در فیلم اسطوره‌ای «تروی» در سال 2004 و تریلر «جنگ جهانی زد» در سال 2013 نیز در مالت حضور یافت.

جولی در سال 2011 فیلم «در سرزمین خون و عسل» را کارگردانی کرده بود و تا همین اواخر در حال تکمیل مراحل نهایی تهیه فیلم «شکسته نشده» بود که داستان لوییز زامپرینی قهرمان جنگی را روایت می کند. این فیلم که جولی آن را کارگردانی و تهیه کرده است، روز کریسمس توسط کمپانی یونیورسال اکران خواهد شد.

نظر شما