شناسهٔ خبر: 20782 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ایران در نمایشگاه کتاب پکن حضور می‌یابد

موسسه نمایشگاه­های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین­ المللی کتاب پکن حضور پیدا می­کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم‌، بیست و یکمین دوره نمایشگاه کتاب پکن از تاریخ 5 تا 9 شهریور ماه سال جاری در فضایی به مساحت 53 هزار و 600 مترمربع برگزار می­‌شود و موسسه نمایشگاه­‌های فرهنگی ایران هم به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان با در اختیار داشتن غرفه­‌ای به مساحت 18 مترمربع در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

ارائه محصولات فرهنگی با تمرکز بر نشر الکترونیک و شناسایی و تهیه آثار ایرانی در این زمینه از جمله اقدامات موسسه این موسسه برای حضور در این نمایشگاه است.

معرفی ادبیات معاصر و کلاسیک ایران، نمایش محصولات کمک آموزشی زبان فارسی برای غیرفارسی زبانان، عرضه آثار حوزه کودک و نوجوان و فرهنگ و تمدن ایران از اقدامات دیگر این موسسه برای حضور در این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه همچنین مجموعه­‌ای از کتاب‌های منتشرشده توسط دانشگاه جامعةالمصطفی(ص) که برای مخاطبان خارجی تألیف و به زبان غیرفارسی نگاشته شده در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

معرفی نمایشگاه بین‌­المللی کتاب تهران در قالب کاتالوگ و بروشور به منظور رونق بخشیدن به بخش بین­‌الملل نمایشگاه کتاب تهران از دیگر برنامه­‌های ایران برای حضور در نمایشگاه کتاب پکن است.

مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه پکن کشور ترکیه است. در کنار توجه به صنعت نشر و توسعه آن، این نمایشگاه نگاه ویژه‌­ای نیز به حوزه­‌های نشر دیجیتال کودک و نوجوان، کارتون و انیمیشن دارد.

نظر شما