شناسهٔ خبر: 20849 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فیلم جدید هومن سیدی به خط پایان نزدیک می‌شود

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» از ادامه تدوین این فیلم توسط سارا آهنی و پایان آن تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» درباره آخرین وضعیت فنی این فیلم گفت: در حال حاضر سارا آهنی با مشاوره هایده صفی‌یاری در حال تدوین این فیلم هستند.

وی افزود: تدوین این فیلم تا یک ماه آینده به ماه پایان می‌رسد و مهران ملکوتی صداگذاری «اعترافات ذهن خطرناک من» را آغاز خواهد کرد که به امید خدا شاهد نمایش این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر باشیم.

بنابراین گزارش، فیلمبرداری «اعترافات ذهن خطرناک من» 17 مردادماه در شهرک سینمایی دفاع مقدس به پایان رسید. این فیلم در یک 24 ساعت روایت می‌شود و درباره مردی است که یک روز کامل هیچ چیزی را به یاد نمی‌آورد.

این سومین فیلم بلند هومن سیدی بعد از «آفریقا» و «سیزده» است که اولی قبل از اکران عمومی وارد شبکه نمایش خانگی شد و دومی در جشنواره سال قبل جایزه ویژه هیأت داوران بخش نگاه نو را دریافت کرد. «سیزده» که مورد توجه منتقدان قرار گرفت بزودی اکران عمومی خواهد شد.

عوامل فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: هومن سیدی، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، صدابردار: مهران ملکوتی، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: رعنا امینی، موسیقی: پیمان یزدانیان، تدوین: هومن سیدی، سارا‌ آهنی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: زینب نصراللهی، عکاس: محمد بدرلو، بازیگران: نگار جواهریان، سیامک صفری، عباس غزالی، میثاق زارع و بهاران بنی احمدی و ...

نظر شما