شناسهٔ خبر: 20889 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آخرین اخبار از فیلم جدید کویینتین تارانتینو

فیلمبرداری فیلم جدید کویینتین تارانتینو هنوز آغاز نشده اما خبرهای جدید حتی در پیش تولید هم ایجاد می‌شوند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم، در حالی که گفته می‌شد تیم بازیگران «هشت نفرت انگیز» همان‌هایی خواهند بود که در مراسم فیلمنامه خوانی شرکت کرده‌اند اما زمزمه‌هایی از گوشه و کنار هالیوود نام بازیگر برنده اسکاری را به گوش می‌رساند که ظاهرا در مراحل پایانی مذاکراتش برای حضور در این فیلم قرار گرفته است.

جنیفر لاورنس که به خاطر بازی در فیلم «کتاب بارقه امید» توانست جایزه اسکار را از آن خودش کند، قرار است در فیلم جدید کویینتین تارانتینو حضور داشته باشد. گفته می‌شود حضور این بازیگر جوان توسط هاروی وینستین به «کیو تی» تحمیل شده است. چرا که با وجود بازیگرانی مثل بروس درن، ساموئل ال جکسون، مایکل مدسن، امبر تامبلین، زویی بل و... فاکتور ستاره گیشه فیلم به شدت پایین است و وهاروی وینستین و کمپانی مشهورش که وظیفه ساخت این فیلم را بر عهده دارند اصلا دوست ندارند که یک شکست تجاری در پرونده شان ثبت شود.

دو فیلم قبلی کویینتین تارانتینو، «لعنتی های بی آبرو» و «جانگوی رها از بند» با وجود چهره هایی چون برد پیت، کریستوف والتز، لئوناردو دی کاپریو، جیمی فاکس و... حسابی پر ستاره بودند و به جز موفقیت در فصل جوایز، توانستند در گیشه هم فروش خوبی داشته باشند. اما فیلم جدید داستانش فرق می کند. ابتدا که فیلمنامه اش به اصطلاح «درز» کرد و در فضای مجازی منتشر شد. وقتی نوبت به انتخاب بازیگران هم رسید، خبری از ستاره های مو بور و چشم آبی هالیوودی نبود. این مسائل برای یک استودیوی هالیوودی به وسعت کمپانی وینستین واقعا هول انگیز است.

شاید حضور جنیفر لاورنس بتواند کمی فضا را برای استودیوی سازنده «هشت نفرت انگیز» تعدیل کند. از آنجایی که هنوز حضور لاورنس در فیلم تارانتینو صد در صد به قطعیت نرسیده، باید گفت که عواملی چون میزان بازی باقی مانده این بازیگر سر شناس در مجموعه فیلم های «بازی های گرسنگی» تاثیر به سزایی در رسیدن نقش به او خواهد داشت. همین طور او قرار است در فیلم سال ٢٠١٥ دیوید ا. راسل، «لذت» هم بازی کند. چیزی که باعث می شود برنامه اش شلوغ تر شود و زمان هم برای بازی وی در فیلم کوینتین تارانتینو، محدودتر.

در این شرایط خبر رسیده که تیزر نخست فیلم جدید تارانتینو هم زمان با اکران فیلم «شهر گناه» منتشر خواهد شد. اما شاید از خودتان بپرسید که چطور امکان دارد تیزری برای فیلمی که هنوز فیلمبرداری اش آغاز نشده ساخت؟ پاسخی که سازندگان، داده اند این است که در این تیزر حتی قرار نیست یک پلان از فیلم به نمایش درآید. در این تیزر از نام بازیگران، عوامل پشت صحنه و تاریخ اکران رونمایی خواهد شد.

«هشت نفرت انگیز» جدیدترین ساخته کارگردان «پالپ فیکشن» و مجموعه «بیل را بکش» است که سال آینده در سینماهای جهان اکران خواهد شد. در این فیلم چهره هایی چون بروس درن، ساموئل ال جکسون، زویی بل و ... نقش آفرینی خواهند کرد.

نظر شما