شناسهٔ خبر: 20898 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

راه‌اندازی وب‌سایت کتاب هفته

وب‌سایت نشریه کتاب هفته شامل آخرین اخبار و رویدادهای این حوزه راه‌اندازی شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ وب‌سایت نشریه کتاب هفته شامل آخرین اخبار و رویدادهای این حوزه راه‌اندازی شد. در وب سایت نشریه کتاب علاوه بر آخرین شمارگان نشریه کتاب هفته، شمارگان قبلی این نشریه نیز در سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۳ گذاشته شده است.

نشریه کتاب هفته آخرین اخبار و رویدادهای این حوزه و دیدگاه های نویسندگان، مترجمان و ناشران درباره آثارشان و مسایل روز نشر کتاب درایران و جهان را منتشر و از طریق این سایت در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

در این وب سایت بیش از ۸۰ درصد شمارگان این نشریه بایگانی شده است و تا یک ماه آینده تکمیل می شود.

نشریه کتاب هفته با هدف آگاهی علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی و دست اندرکاران حوزه نشر کتاب از آخرین اخبار و رویدادهای این حوزه و دیدگاه های نویسندگان، مترجمان و ناشران درباره آثارشان و مسایل روز نشر کتاب درایران و جهان شنبه هرهفته منتشر می شود. اطلاعات کتاب های منتشر شده درهرهفته نیز به تفکیک موضوعی، با هدف اطلاع رسانی تازه های نشر، در این نشریه درج می گردد.

نشریه کتاب هفته سه دوره انتشار را تجربه کرده است که دوره اول آن از سوم شهریور سال ۱۳۷۲ تا ۱۵ آبان ۱۳۷۷، دوره دوم از ۳۰ آبان ۱۳۷۷ تا ۲۹ خرداد ۱۳۸۰ و دوره سوم از ۱۲ خرداد سال ۱۳۸۰ تاکنون را شامل می شود. 

وب سایت نشریه کتاب هفته: http://ketabhafteh.ir

برچسب‌ها:

نظر شما