شناسهٔ خبر: 20922 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جنيفر لارنس برابر دوربين كوئنتين تارانتينو می‌رود یا نه؟

شايعات حكايت از اين دارد كه جنيفر لارنس برنده جايزه اسكار در برابر دوربين كوئنتين تارانتينو نقش‌آفريني می‌كند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ در حالي كه تيزر فيلم «هشت نفرت انگيز» فيلم بعدي كوئنتين تارانتينو قرار است همين آخر هفته منتشر شود، گفته مي‌شود جنيفر لارنس از بازيگراني است كه قرار است در اين پروژه وسترن نقش آفريني كند.

گفته مي‌شود جنيفر لارنس براي پيوستن به اين پروژه در حال مذاكره با تارانتينو است. تا آنجا كه از فيلمنامه لو رفته اين فيلم اطلاعات وجود دارد، تنها يك نقش زن در اين فيلم وجود دارد كه شخصيتي به نام ديزي دامرگو است.

جنيفر لارنس اكنون از گروه بازيگران فيلم جديد ديويد او راسل با عنوان «جوي» است كه قرار است براي روز كريسمس 2015 اكران شود. از آنجا كه اين فيلم تارانتينو هم گفته مي‌شود سال آينده قرار است راهي پرده‌هاي نقره‌اي شود به نظر مي‌رسد توليد اين دو فيلم در آن واحد با يك بازيگر مشترك اندكي دشوار باشد.

جنيفر لارنس قرار است در فيلم «مردان ايكس: آخرالزمان» نيز ايفاي نقش كند اما احتمالا اين فيلم تا نيمه‌هاي سال آينده در برابر دوربين نمي‌رود.

تارانتينو پس از انتشار فيلمنامه «هشت نفرت‌انگیز» در یک وب‌سایت، اين وب‌سايت را به دادگاه كشاند اما در نهايت موفقيتي براي محكوم كردن آن به دست نياورد. او كه گفته بود ساخت این پروژه سینمایی را پنج سال به به تعویق خواهد انداخت، اوایل امسال آن را در تک اجرايي به صورت نمایشنامه‌خوانی به روی صحنه برد و اعلام كرد ساخت اين فيلم را با تغييراتي كه در فيلمنامه اعمال مي كند،  در ماه نوامبر امسال كليد مي‌زند.

جنیفر لارنس كه  برای بازی در فیلم «کتابچه بارقه امید» ساخته  دیوید او راسل در سال 2013 اولين اسكار خود را دريافت كرد، امسال نیز از گروه بازيگران فیلم «كلاهبرداري آمریکایی» بود و براي بازي در اين فيلم نيز يك نامزدي اسكار ديگر را وارد كارنامه‌اش كرد. او بازيگر نقش اول «بازي‌هاي گرسنگي» است.

نظر شما