شناسهٔ خبر: 20954 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

امضای تفاهم‌نامه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیونی معاونت فرهنگی و هیئت رزمندگان اسلام

مرحله اول تفاهم نامه بین معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت امور فرهنگی هیئت رزمندگان اسلام با پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ این تفاهم‌نامه دوجانبه بین معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی هیئت رزمندگان اسلام مبنی بر مشارکت در توسعه و ترویج کتابخوانی و فعالیت‌های دینی و مذهبی در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری منعقد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه معاونت امور فرهنگی کتاب‌های مورد نیاز هیئت‌ها، سخنرانان و مداحان در مناسبت‌های مذهبی را به منظور تغذیه فکری و محتوایی برنامه‌های هیئت رزمندگان اسلام در سراسر کشور تأمین خواهد کرد. همچنین نسبت به برپایی نمایشگاه و غرفه عرضه و فروش کتاب‌های مناسب هیئت رزمندگان اسلام با تخفیف مناسب همکاری خواهد داشت.

معاونت فرهنگی هیئت رزمندگان اسلام نیز متعهد شد تا با ارائه طرح‌های کارشناسی و عملیاتی نسبت به اجرایی شدن تفاه‌م‌نامه همکاری داشته باشد و گزارشی از روند اجرایی این تفاهم‌نامه تهیه کند.

همچنین مصطفی امیدی به عنوان ناظر اجرایی این تفاهم‌نامه انتخاب شد. این تفاهم‌نامه تا سقف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار دارد و تا پایان ۱۳۹۳ اعتبار خواهد داشت.

نظر شما