شناسهٔ خبر: 21019 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت 50 ساله شدن سنگاپور فیلم ساخته می‌شود

هفت کارگردان برنده جوایز مختلف می‌خواهند فیلمی تلفیقی به مناسبت تجلیل از پنجاه سالگی سنگاپور تولید کنند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ رویستون تَن به همراه 6 کارگردان دیگر از جمله اریک خو کارگردان فیلم‌هایی مانند «جادوی من» و «جک نئو»، کلوین تانگ کارگردان «پیشخدمت»، بو جون فنگ سازنده «قلعه شنی»، تن پین‌پین سازنده «سنگاپور گاگا» و کی راجاگوپال کارگردان «امشب نمی‌توانم بخوابم» فیلمی تلفیقی خواهند ساخت.

تن گفت: دوست دارم فکر کنم که این پروژه نمایشی کوچک از داستان سنگاپور است. ما همه سبک‌های فیلمسازی بسیار متفاوتی داریم و جنبه‌های مختلفی از سنگاپور و سفر 50 ساله‌اش را به نحوه خاص خودمان می‌بینیم، با این وجود این پروژه به ما یک احساس هدف‌مندی مشترک داده است. امیدوار این احساس در کات نهایی فیلم هم نمایان باشد.

این فیلم تلفیقی قرار است اواسط سال 2015 اکران شود و سازندگان می‌خواهند آن‌ را در مکانی بسیار ویژه به نمایش دربیاورند. تن در ادامه گفت: سنگاپور و مردم‌مان روی جنبه‌های بسیاری از زندگی‌هایمان تاثیر گذاشته‌اند و ما کارگردان‌ها احساس می‌کنیم که فرصتی برای توسعه مسیر حرفه‌ای کاری و همچنین شور و شوق‌مان در صنعت فیلم را توسعه دهیم. بنابراین احساسات زیادی در این پروژه سهیم است و این راهی برای من و دیگر کارگردانان است تا دین خود به کشورمان را ادا کنیم.

این فیلم با حمایت سازمان توسعه رسانه‌ای سنگاپور (MDA) و همچنین کمیسیون فیلم سنگاپور (SFC) ساخته می‌شود.

نظر شما