شناسهٔ خبر: 21044 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهلت ثبت‌نام تمام رشته‌های دانشگاه آزاد امشب تمام می‌شود

مهلت ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون و با آزمون مقاطع کاردانی، کار‌شناسی و دکتری حرفه‌ای دانشگاه آزاد که تا امروز سه‌شنبه تمدید شده بود، امشب به پایان می‌رسد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ مهلت ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون و با آزمون مقاطع کاردانی، کار‌شناسی و دکتری حرفه‌ای دانشگاه آزاد که تا امروز سه‌شنبه تمدید شده بود، امشب به پایان می‌رسد و مجدد تمدید نمی‌شود.

با توجه به اینکه این آخرین فرصت برای ثبت نام در این مقاطع محسوب می‌شود بهتر است که داوطلبان با مراجعه هرچه سریع‌تر به سایت مرکز آزمون به آدرس www. azmoon. org نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند و این اقدام را به روز آخر موکول نکنند.

برای ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون هر داوطلب می‌تواند چند گزینه را انتخاب کند، داوطلبان مقطع کار‌شناسی پیوسته می‌توانند 10 رشته محل را از یک مجموعه آموزشی با توجه به دفترچه ثبت نام انتخاب کنند در رشته‌های بدون آزمون داوطلبان می‌توانند با خرید کارت‌های اعتباری جداگانه و ثبت نام در چند مجموعه شانس خود را افزایش دهند.

متقاضیان ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون چه در آزمون سراسری شرکت کرده باشند و چه شرکت نکرده باشند، می‌توانند این رشته‌ها را انتخاب و در سایت مرکز آزمون ثبت کنند هر داوطلبی در آزمون سراسری 93 شرکت کرده باشد هم می‌تواند در سایت مرکز آزمون این رشته‌ها را انتخاب و ثبت نام کند.

هر داوطلب می‌تواند براساس نمره کل خود و علاقه 20 رشته/محل را انتخاب کند، داوطلبانی که در آزمون سراسری رشته‌های گروه آزمایشی هنر و زبان خارجه را انتخاب کردند، می‌توانند برای هریک از گروه‌های مذکور نیز انتخاب رشته کنند.

نتایج پذیرفته شدگان ثبت نام این مقاطع در شهریور جاری اعلام خواهد شد و زمان دقیق آن از طریق سایت  اطلاع رسانی می‌شود.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۶-۰۵ ۱۲:۰۰بهزاد 0 0

    آقا تورو خدا بفرمائيد تمدديد كنن با اين اينترنت فچل 4 بار اقدام به ثبت نام كرديم بدليل كندي اينترنت موفق نشديم فقط چند ساعت ديگه تمديد كنن يكسال برام كشنده است خودتونو بگذاريد جاي من اينترنت اخطلال داره من بايد از درس خوندن بيفتم انصاف كنيد يك روز ديگه وقت بديد 
                                

نظر شما