شناسهٔ خبر: 21073 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بهرام ریحانی برای کمک به یک بیمار سرطانی روی صحنه رفت

بهرام ریحانی پانتومیست جوان که بار دیگر برای درمان سرطان تحت شیمی درمانی قرار خواهد گرفت، برای جمع آوری کمک مالی به نوجوان لاهیجانی که برای درمان سرطان در تهران بستری شده است, در جشنواره تئاتر «شهروند» لاهیجان به اجرای پانتومیم می پردازد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ ریحانی درباره وضعیت جسمی‌اش پس از اجرای پانتومیم در سالن اصلی تئاتر شهر در 19 مردادماه که در حمایت از کودکان سرطانی تدارک دیده شده بود، گفت: بعد از آن اجرا به بیمارستان رفتم و تا به امروز تنها یک بار توانستم از خانه خارج شوم. اینکه توانستم با وضعیت جسمی خود در سالن اصلی تئاتر شهر اجرای پانتومیم داشته باشم معجزه بود

وی با اشاره به نامه کمیسیون پزشکی در خصوص از کار افتادگی‌اش یادآور شد: به قصد اعتراض به کمیسیون پزشکی مراجعه کردم تا جریان از کار افتادگی‌ام منتفی شود اما پزشکان کمیسیون با دیدن پرونده من اعتراضم را نپذیرفتند. در کمیسیون گفتم که سال دیگر وقتی مدام به اجرای پانتومیم خواهم پرداخت، این نامه را پس خواهند گرفت.

این هنرمند جوان عرصه تئاتر با اشاره به آغاز دوازدهمین دوره شیمی درمانی خود از روز شنبه 8 شهریورماه، افزود: پزشک معالجم تصمیم گرفته تعداد دوره‌های شیمی درمانی‌ام را افزایش دهد زیرا بعد از پورت‌گذاری مستقیم در کبد، داروها به صورت مستقیم به کبد تزریق می‌شوند تا بیماری کنترل و درمان شود.

ریحانی با اشاره به آشنایی خود با نوجوانی 13 ساله به نام سینا که اهل لاهیجان است، توضیح داد: این نوجوان را به همراه پدر و مادرش در بیمارستان و زمانی که برای شیمی درمانی بستری بودم، دیدم. پدر سینا به من گفت که سینا به سرطان خون مبتلا شده و به لحاظ مالی قادر به تأمین هزینه بالای تهیه داروهای درمانی نیستند. پدر این نوجوان لاهیجانی که در تهران نیز از حمایتی برخوردار نیستند از من خواست تا به فرزندش کمک کنم.

این هنرمند پانتومیم‌کار با بیان اینکه دغدغه کمک کردن به سینای 13 ساله ذهن‌ام را درگیر کرده بود، یادآور شد: همان روز وقتی از بیمارستان به خانه منتقل شدم، آقای حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی تماسی تلفنی گرفت و از خواهرم پرسید که آیا قادر هستم در جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» که در شهر لاهیجان برگزار می‌شود، شرکت کنم؟ با شنیدن این موضوع خداوند را شکر کردم که راه کمک به سینا را به من نشان داد.

وی تأکید کرد: هر نقطه ایران سینایی دارد که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند و حالا که سینایی که من با او آشنا شدم اهل شهر لاهیجان است، در جشنواره تئاتر «شهروند» لاهیجان شرکت می‌کنم تا بتوانم با اجرای پانتومیم، مدیران و مسئولان این شهر را از حضور سینا علیزاده در تهران و مشکلاتی که برای درمان او وجود دارد مطلع کنم. مطمئنم مردم شهر لاهیجان وقتی در جریان سختی‌هایی که برای سینا و خانواده‌اش وجود دارند تا سینا بتواند عمل پیوند مغز استخوان را انجام دهد، از این نوجوان و خانواده‌اش حمایت خواهند کرد

نظر شما