شناسهٔ خبر: 21076 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شاتر آیلند سریال می‌شود

مارتین اسکورسیزی با همکاری شبکه تلویزیونی اچ بی‌او فیلم تحسین شده «شاتر آیلند» را در قالب یک مجموعه تلویزیونی می سازد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛  شبکه اچ‌بی‌او و پارامونت تلویژن می‌خواهند سفری به شاترآیلند داشته باشند. این شبکه کابلی مشهور در مراحل اولیه تهیه سریالی بر اساس فیلم سال 2010 مارتین اسکورسیزی به سر می‌برد.

این سریال که «اش‌کلیف» نام خواهد داشت، داستان خود را در همان بیمارستان روانی دنبال می‌کند که لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم از آن بازدید کرده بود. قرار است داستان سریال پیش‌زمینه‌ای برای داستان‌های فیلم باشد و قبل از آن اتفاق بیفتد. این سریال درام گذشته بیمارستان را به نمایش می‌گذارد و نشان می‌دهد که موسسان آن چه بدرفتاری‌هایی با ساکنان کردند.

مارتین اسکورسیزی که مسئولیت کارگردانی فیلم سینمایی «شاترآیلند» را بر اساس رمان سال 2003 دنیس لهان بر عهده داشت، در صورت جلوتر رفتن این پروژه، قسمت اول سریال را نیز کارگردانی می‌کند. لهان به همراه تام برناردو فیلمنامه این سریال را برای اچ‌بی‌او می‌نویسد. اسکورسیزی، لهان، برد فیشر و دی‌کاپریو با کمپانی آپیان‌وی از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود.

این پروژه در راستای ادامه همکاری بین اسکورسیزی و شبکه اچ‌بی‌او خواهد بود. او در حال حاضر پروژه‌ درام بی‌نامی را با ترنس وینتر همکارش از سریال «بوردواک امپایر» و جرج ماستراس از «برکینگ بد» می‌سازد. در این سریال قرار است بابی کاناوال در نقش اصلی بازی کند. هر دوی این پروژه‌ها در حالی به مراحل تهیه اصلی نزدیک‌تر می‌شوند که فصل آخر سریال محبوب «بوردواک امپایر» ماه سپتامبر از شبکه اچ‌بی‌او پخش خواهد شد.

برای پارامونت تی‌وی سریال «اش‌کلیف» یکی دیگر از سریال‌هایی خواهد بود که با اقتباس از فیلم‌های سینمایی ساخته می‌شود. ‌آن‌ها اخیرا پیشنهاد دیگری را نیز مبنی بر ساخت سریالی تلویزیونی با اقتباس از فیلم «مدرسه راک» جک بلک دریافت کرده‌اند.

این استودیو که اخیرا با ساخت سریال تلویزیونی ناموفق «پلیس بورلی‌هیلز» متعلق به شبکه سی‌بی‌اس در سال 2013 به تلویزیون بازگشته بود، همچنین به دنبال ساخت سریال‌های تلویزیونی کوچک دیگری با اقتباس از فیلم‌های «روح»، «ترمینیتور» و «ترومن شو» نیز هست.

نظر شما