شناسهٔ خبر: 21078 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پدر و پسری که هر دو مشغول فیلم ساختن هستند

مهدی صباغ‌زاده کارگردان سینمای ایران از تدارک ساخت یک فیلم سینمایی با موضوع اجتماعی خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول نگارش یک فیلمنامه سینمایی در حال و هوای آثار قبلی خود با موضوع اجتماعی هستم که پیش تولید این اثر سینمایی به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ مهدی صباغ زاده کارگردان سینما با بیان این مطلب درباره دلایل کم کاری خود گفت: پس از ساخت فیلم «راه بهشت» به دلیل مشکلات مالی نتوانستم دست به کار جدید بزنم. در واقع امکانات مالی در سینمای ایران در هیچ دوره ای به درستی تقسیم نشده و متاسفانه با بالا رفتن هزینه های تولید فیلم های سینمایی، بخش خصوصی هم ناتوان از تولید است.

وی ادامه افزود: مشغول نگارش یک فیلمنامه و تدارک ساخت یک فیلم در حال و هوای آثار قبلی خود با موضوع اجتماعی هستم و پیش تولید این اثر سینمایی را به زودی آغاز خواهم کرد. اگر ساخت این فیلم سینمایی به پایان رسید و برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده بود، قطعا به جشنواره ارائه خواهم داد در غیر این صورت عجله و اصراری برای حضور در جشنواره ندارم.

صباغ زاده در ادامه با اشاره به این مطلب که کاوه صباغ زاده نخستین فیلم سینمایی خود را مهرماه کلید می زند، گفت: کاوه صباغ زاده یکی از دستیاران کارگردان است که سالهای سال در سینمای ایران دستیاری کرده و قصد دارد نخستین فیلم سینمایی خود با عنوان «دیو باید بمیرد» را جلوی دوربین ببرد.

این کارگردان در پایان افزود: کاوه دستیار من در پروژه های مختلف بوده و مطمئن هستم از پس این پروژه سینمایی برخواهد آمد. اما هر کمک و یا پیشنهادی که بتوانم انجام دهم و به پیشبرد فیلم کمک کند، دریغ نخواهم کرد. به نظرمن «دیو باید بمیرد» درام خوبی دارد و مخاطب را جذب خواهد کرد.

نظر شما