شناسهٔ خبر: 21100 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

موزه «انتظامی» همزمان با جشنواره تئاتر عروسکی افتتاح می‌َشود

مجید جوزانی مدیرعامل خانه موزه «انتظامی» با اشاره به پایان مراحل ساخت و ساز این مکان فرهنگی هنری و آغاز بهره برداری از آن طی چند روز آینده، از میزبانی این موزه برای برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ جوزانی در این باره گفت: در حقیقت این مکان فرهنگی هنری رسما آماده بهره برداری شده و در حال حاضر نیز ما پذیرای مردم و افرادی که می خواهند از این موزه بازدید کنند، هستیم. تنها نواقص کوچکی مثل رفع نقص آبرسانی یا مشکلات برقی باقی مانده که طی چند روز آینده این مشکلات نیز برطرف می‌شوند و موزه آماده افتتاح می شود.

وی درباره برگزاری مراسم افتتاحیه برای خانه موزه «انتظامی» توضیح داد: قرار نیست مراسم افتتاحیه ای رسمی برای خانه موزه داشته باشیم، اما خبر خوش اینکه این مکان قرار است میزبان برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک باشد که قرار است اواخر شهریورماه برگزار شود. بنابراین ممکن است شاهد برنامه های عروسکی در خانه موزه «انتظامی» باشیم.

مدیرعامل این مکان فرهنگی هنری یادآور شد: احتمالا بعد از پایان جشنواره تئاتر عروسکی نیز قرار است با اجرای یک اثر نمایشی تالار «نام آوران تئاتر ایران» نیز که یک سالن نمایشی بلک باکس است، افتتاح شود.

پیش از این قرار بود خانه موزه «انتظامی» در خردادماه سال جاری با برگزاری مراسم افتتاحیه، به صورت رسمی آغاز به کار کند که این امر میسر نشد

نظر شما