شناسهٔ خبر: 21120 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام فراخوان مقالات انگلیسی برای فصلنامه علمی- پژوهشی «کيميای هنر»

فصلنامة علمی- پژوهشی «کيمياي‌ هنر» پژوهشكده فرهنگستان هنر، شمارة فصل پاییز خود را به مقالات انگلیسی در حوزة هنر اختصاص داده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، فصلنامه علمی ـ پژوهشی «کيمياي‌ هنر» به مديرمسئولي «سيدکمال حاج‌سيدجوادي» و سردبيري «سيدغلامرضا اسلامي» که در خردادماه سال جاري براساس مجوز وزارت علوم، تحقيقات و فناوري موفق به دريافت رتبه علمي ـ پژوهشي شد شماره فصل پاییز خود را به مقالات پژوهشی به زبان انگلیسی اختصاص داده است.

اين مجله به انتشار مقالات تأليفي پژوهشگران و صاحب‌نظران در موضوعات نقد و نظرية هنر، حکمت و فلسفة هنر، مباني نظري تاريخ هنر و مطالعات ميان‌رشته‌اي در حوزة هنر مي‌پردازد. همچنين مقالات منتشر شده در اين نشريه در پايگاه‌هاي استنادي جهان اسلام (ISC)، اطلاعات نشريات علمي کشور و پايگاه مجلات تخصصي مرکز تحقيقات علوم اسلامي نمايه مي‌شود. گفتني است مقالات اين فصلنامه به صورت متن کامل (full-text) در وب‌سايت اين فصلنامه به آدرس www.kimiahonar.ir قابل مشاهده و دريافت است.

بر این‌ اساس از پژوهشگران و صاحب‌نظران دعوت می‌شود تا مقالات و پژوهش‌هاي تأليفي خود را در موضوعات فوق‌الذکر به زبان انگلیسی حداکثر تا سی‌ام مهرماه ۱۳۹۳ به دفتر اين نشريه به نشاني خيابان وليعصر (عج)، بالاتر از تقاطع امام خميني(ره)، نبش کوچه شهيد حسن سخنور، شماره ۲۹ ارسال نموده و به منظور کسب اطلاعات بيشتر با اين پژوهشکده به شماره‌هاي ۲-۶۶۹۵۶۱۹۰ تماس حاصل نمايند.

نظر شما