شناسهٔ خبر: 21250 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حذف ۸ دقیقه از «آمین خواهیم گفت»

سامان سالور کارگردان «آمین خواهیم گفت» گفت: به درخواست سازمان سینمایی نزدیک به ۸ دقیقه از فیلم «آمین خواهیم گفت» را حذف کردیم تا بتواند در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شود ولی هنوز تکلیف اکران این فیلم مشخص نیست.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ سامان سالور کارگردان فیلم سینمایی «تمشک» که این فیلم را در نوبت اکران دارد، در مورد فیلم دیگرش «آمین خواهیم گفت» که بعد از سه سال از تولید تا به امروز اکران نشده است گفت: از گروه سینمای هنر و تجربه درخواست کردیم «آمین خواهیم گفت» در این گروه اکران شود.  قرار بود که این فیلم جزو لیست اولیه فیلمهای اکرانی در این گروه سینمایی باشد.

کارگردان «آمین خواهیم گفت» ادامه داد: این فیلم به لحاظ اینکه چندین بازیگر و فضای متفاوتی دارد, میتوانست شرایط خوبی را در اولین اکران گروه سینمایی هنر و تجربه داشته باشد. البته ما پیگیر این هستیم که چرا قولی که برای اکران این فیلم در گروه سینمای هنروتجربه دادند اجرایی نشده است و «آمین خواهیم گفت» در لیست اولیه اکران سینمای هنرو تجربه نیست.

سالور افزود: با اینکه ما به درخواست سازمان سینمایی عمل کردیم و نزدیک به ۸دقیقه از فیلم «آمین خواهیم گفت» حذف کردیم تا بتواند در گروه سینمایی هنرو تجربه اکران شود ولی هنوز تکلیف اکران این فیلم مشخص نیست. «آمین خواهیم گفت» فیلمی شریف و انسانی است و ما دیگر فرصت سوزی در خصوص این فیلم که دوسال از زندگی خود را برای ساخت آن صرف کردیم را بر نمی‌تابیم.

به گزارش تسنیم، «آمین خواهیم گفت» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سامان سالور ساختهٔ سال ۱۳۸۹ است. این فیلم برای اولین بار در سی امین جشنواره فیلم فجراکران شد. بازی فرزاد حسنی؛ مجری تلویزیون در این فیلم، از نکات جالب «آمین خواهیم گفت» بود. در خلاصه «آمین خواهیم گفت» آمده است: حسن گرگر مسئول عبور ساکنان روستایی مرزی، از این سوی رودخانه به آن سو است. صاحب‌خانه او، قادر قمی، از قدیمی‌های روستاست و قصه درباره مراوده آدم‌ها با حسن در گذر از این رودخانه است.

سالور در بخش دیگری از مجموع فعالیت‌های این روزهایش با اشاره به اینکه مشغول نگارش سریال «خوابگردها» است گفت: «خوابگردها» سریالی با مضمونی خانوادگی و اجتماعی است که یک قصه جذاب و جدیدی دارد و پتانسیل خوبی برای جذب مخاطب تلویزیون را خواهد داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم شرایط ساخت سریال «خوابگردها» در اوایل زمستان امسال فراهم شود و فکر می‌کنم این سریال در صورت حمایت و تولید به موقع، موفقیت خوبی را داشته باشد.

وی همچنین درباره فعالیت‌ سینمایی اش گفت: این روزها مشغول بررسی فیلم‌نامه‌ای سینمایی هستم که قصه ای اجتماعی دارد و اگر سرمایه گذاری برای آن پیدا شود ساخت آن را در فصل پاییز شروع می کنیم. البته اصراری نداریم که فیلم را با عجله بسازیم ولی دوست داریم که این فیلم در جشنواره امسال حضور داشته باشد.

سالور  در آخر در مورد آخرین وضعیت اکران فیلم «تمشک» گفت: «تمشک» از جمله فیلم‌های به واقع مستقلی است که چندبار اکران آن به تعویق افتاده است. ولی با توجه به اینکه فیلم فضایی پاییز دارد تلاش داریم که در آذرماه امسال اکران شود.

پخش فیلم سینمایی «تمشک» را موسسه یکتا‌فیلم برعهده دارد.

نظر شما