شناسهٔ خبر: 21256 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«مدینه» عمیق ترین و پخته ترین کارم با محوریت زن بود

سیروس مقدم در مراسم تجلیل از خالقان برنامه های رمضان و تابستان ۹۳ مجموعه "مدینه" را پخته ترین و عمیق ترین کارش با محوریت زن توصیف کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ سیروس مقدم در این مراسم با اشاره به مشکلات و سختی های تولید سریال هایی از این قبیل گفت: "مدینه" قصه ای جذاب و پرکشش داشت و در تولید آن تلاش کرد،  مباحث خانواده را به بهترین شیوه به بیننده ارائه نماید.

وی امید، توجه به مسائل زنان و اشتغال را از دیگر اهداف این مجموعه دانست و اضافه کرد: برای ساخت مدینه زحمات زیادی کشیده شده و از آنجا که متنی قوی داشت، توانستیم کاری ارزشمند ارائه نمائیم.

کارگردان سریال مدینه با قدردانی از مسئولان سیما افزود: در مسیر سخت و دشوار ساخت این سریال  پشتیبانی معاون سیما و مدیر شبکه راه را برای ما آسان کرد و توانستیم از این امتحان رو سفید بیرون آییم.

در بخش دیگری از مراسم از برنامه «خندوانه» نیز تقدیر شد. تهیه کننده و مجری برنامه "خندوانه" در مراسم قدردانی از تولیدات تابستان و رمضان ۹۳ به نقش خنده در زندگی فردی و اجتماعی اشاره کرد و از حاضران خواست تا موضوع خندیدن را جدی بگیرند.

رامبد جوان با اشاره به ایده اولیه شکل گیری این برنامه گفت: "خندوانه" بر اساس تحقیقات وسیع کلینیکی نگاشته شد و پشتوانه آن بیش از ۲۰۰۰ مقاله روانشناسی، جامعه شناسی، بیولوژیک و غیره است.
وی با اشاره به اهمیت خندیدن در زندگی اضافه کرد : خندیدن را در زندگی خود، خانواده و جامعه پیرامون جدی بگیرید چرا که اثرات آن کاملا مشهود است.
وی در خاتمه قول داد : نتیجه تحقیقات و پژوهش هایی که منجر به ساخت برنامه "خندوانه" شد، در اختیار عموم مردم قرار دهد.

نظر شما