شناسهٔ خبر: 21257 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«گاهی به پشت سر نگاه کن» اعتماد به نسل جوان ایرانی

مازیار میری کارگردان سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» گفت: آنچه در این سریال برای من جذاب بود نگاه ویژه به نسل جوان سرزمینمان است. اعتمادی که باعث می‌شود این جوان‎ها کارهایی را بکنند که باورش سخت است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ مازیار میری کارگردان سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» در جمع خبرنگارانی که در پشت صحنه این سریال واقع در شرکت مگاموتور حاضر شدند، گفت: سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» یک مجموعه تلویزیونی سی قسمتی است که برای شبکه ۲ ساخته می شود. آنچه در این سریال برای من جذاب بود نگاه ویژه به نسل جوان سرزمینمان است. اعتمادی که به این نسل می‌شود باعث می‌شود که این جوانها کارهایی را بکنند که باورش سخت باشد.

رسالت و وظیفه‌ی ماست که در این زمینه اطلاع رسانی کنیم و بگوییم که می توانیم  موقعیتی را فراهم کنیم که با اعتماد به نسل جوان در شرایط سخت کارهای بزرگی را انجام دهیم. همین موضوع  و حضور انصاری تهیه کننده خوشنام این سریال باعث شد که من به ساخت این سریال علاقه مند شوم.

وی ادامه داد: ۶۲ روز از فیلم برداری این سریال گذشته و نزدیک به ۳۰ درصد آن تمام شده است. فکر می کنم تا شش ماه دیگر هم فیلمبرداری این سریال ادامه داشته باشد.

میری در مورد زمان پخش این سریال گفت: امیدوارم که برای پخش این سریال زیاد تحت فشار نباشیم و در شرایط خوبی پخش شود. به نظر من مناسبتهایی چون عید نوروز و ماه رمضان برای پخش سریال مناسب باشد ولی چون این سریال سی قسمت است احتمال دارد برای ماه رمضان سال بعد پخش شود.

کارگردان «گاهی به پشت سر نگاه کن» در مورد اسم سریال گفت: به خاطر طولانی بودن اسم تصمیم داریم که اسم این سریال تغییر‌ کند و بهتر است که  تک سیلابی شود.

نظر شما