شناسهٔ خبر: 21291 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تصویر پدر علم‌روزنامه‌نگاری آنلاین ایران بر پوستر

پوستر ششمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران، تصویر پدر علم‌روزنامه‌نگاری آنلاین ایران را در برگرفت. در یازدهمین دوره این رویداد از دکتر یونس شکرخواه قدردانی خواهد شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ پوستر ششمین جایزه بین‌المللی بنیانگذار روابط عمومی ایران رونمایی شد. 

در یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به منظور تقدیر و تجلیل از خدمات و تلاش‌های علمی و تحقیقاتی دکتر یونس شکرخواه که او را پدر روزنامه نگاری آنلاین ایران می دانند، ششمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران اعطا می شود. این جایزه در آیین افتتاحیه یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران که در مرکز همایش‌های بین‌المللی المپیک برگزار می‌شود، به ایشان اعطاء خواهد شد.

موسسه کارگزار روابط عمومی از سال ۱۳۸۳ جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران را در دو سطح ملی و بین‌المللی پایه گذاری کرد و تاکنون این جایزه به پنج شخصیت برجسته علمی بین‌المللی؛ شادروان پروفسور کاظم معتمدنژادپدر ارتباطات نوین ایران (۲۵ آبان ۱۳۸۳)، پروفسور جیمز گرونیگ استاد ممتاز روابط عمومی در گروه ارتباطات دانشگاه مریلند کالج پارک آمریکا و مبدع نظریه «تعالی» (۲۶ آبان ۱۳۸۴)، پروفسور علی اکبر جلالی پدر علم فناوری اطلاعات ایران (۲۲ آبان ۱۳۸۸)، پروفسور علی اکبر فرهنگی پدر مدیریت رسانه ایران (۱۹ آذر ۱۳۹۱) و پروفسور سعیدرضا عاملی استاد ممتاز دانشگاه تهران (۲۳ دی ۱۳۹۳) اعطا شده است.

یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران(ICPR۱۳۹۳) با محوریت «چشم انداز جهانی تحولات روابط عمومی در حوزه دیجیتال»، ۲۷ مهرماه سال جاری برگزار می شود و با حضور استادان و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها، و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می پردازد.

دکتر یونس شکرخواه در حال حاضر علاوه بر ریاست موسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپای دانشگاه تهران، عضو هیات موسس و رئیس انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی نیز هست. وی عضو هیات علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و رییس موسسه مطالعات اروپا و آمریکای شمالی – دانشگاه تهران است که علاوه بر تدریس در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا تا کنون در زمینه‌های ارتباطات، روزنامه‌نگاری آنلاین و روابط عمومی بیش از ۱۵ عنوان کتاب‌ به زبان فارسی، ۱۱ عنوان ترجمه و ده‌ها مقاله به زبان‌های فارسی و انگلیسی را به چاپ رسانده است. 

آخرین کتاب وی تحت عنوان «گرافیک خبری و اطلاع‌رسان» که نخستین منبع فارسی زبان در این زمینه در ایران است، به تازگی توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها در ۲۶۰ صفحه منتشر شده است.

نظر شما