شناسهٔ خبر: 21315 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«تاکسی مدرسه» به زودی از شبکه افق پخش می‌شود

کارگر، کارگردان مستند «تاکسی مدرسه» از اتمام ساخت مستند جدید خود به نام «تاکسی مدرسه» خبر داد و گفت: این مستند به زودی از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ مسعود کارگر، کارگردان و مستندساز از اتمام ساخت مستند جدید خود به نام «تاکسی مدرسه» خبر داد و گفت: این مستند به زودی از شبکه افق پخش می‌شود.

کارگر درباره‌ی داستان «تاکسی مدرسه» گفت: این مستند روایتگر یک راننده سرویس است که با همکاران خود متفاوت است. این راننده سرویس علاوه بر جا به جایی بچه‌ها‌، رابطه‌ای صمیمی با بچه‌ها به وجود آورده است که با این کار خود می‌تواند مفاهیم دینی و فرهنگی را به بچه‌ها آموزش دهد. برای مثال این راننده کار فرهنگی انجام می‌دهد یعنی با هزینه‌ی شخصی خود مجله چاپ می‌کند و بین بچه‌ها پخش می‌کند تا با این کار خود مفاهیم دینی را به بچه‌ها آموزش دهد. در حقیقت این شخص همانند یک معلم پرورشی به بچه‌ها در امورشان کمک می‌کند و نکات اخلاقی را به صورت نرم و دوستانه به آنها یاد می‌دهد .

وی ادامه داد : نکته‌ای که در این مستند حائز اهمیت است استقبال بچه‌ها از این کار و رابطه‌ی صمیمی است که با او برقرار کرده‌اند. به گونه‌ای که این بچه‌ها که دانش آموزان راهنمایی هستند، دوست دارند این شخص راننده سرویسان باشد.

کارگردان مستند «به همین سادگی» گفت: قصد داریم «تاکسی مدرسه» را در جشنواره عمار و جشنواره فیلم کوتاه شرکت دهیم.

عوامل این مستند عبارتند از : نویسنده و کارگردان مسعود کارگر، تصویر بردار تورج کلانتری و امیر مهر یزدان، تدوین مسعود کارگر و تهیه کننده سید جلال عود سیمین. این مستند در موسسه نجوای زلال هنر تولید شده است .

نظر شما