شناسهٔ خبر: 21374 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۶ فیلم نمایش خانگی که پروانه ساخت گرفتند

در جلسه ۹ شهریور، شورای صدور پروانه نمایش خانگی (ویدئویی) با نمایش ۶ عنوان فیلم موافقت کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ در جلسه ۹ شهریور شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد،با نمایش ۶ عنوان فیلم موافقت کرد.

اسامی این فیلم‌ها عبارتند از: «دو شارلاتان نادان» به تهیه کنندگی عباس روزمه و کارگردانی رستم جهانگیری، «گروگان دو طرفه» به تهیه کنندگی و کارگردانی نصرت الله قاضی مقدم، «پاشنه بلند» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی پیمان عباسی، سریال عروسکی «کلاه قرمزی ۹۳ قسمت ۸ و ۹» به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حمید مدرسی، سریال عروسکی «کلاه قرمزی ۹۳ قسمت ۱۰ و ۱۱» به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حمید مدرسی و «خوابی برای محیا» به تهیه کنندگی و کارگردانی غلامرضا ابوالقاسمی در شبکه نمایش خانگی موافقت شد. در این جلسه با نمایش ۹ عنوان فیلم خارجی موافقت شد.

شورای صدور پروانه ساخت فیلم‌های ویدئویی در جلسه ۹ شهریور خود که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد، با ساخت فیلم‌های ویدئویی برای۳فیلمنامه موافقت کرد. اسامی فیلم نامه‌ها عبارتند از: «آخرین ماشین دنیا» به تهیه کنندگی و کارگردانی اسماعیل راد، «یکشنبه، آکاردئون، گلهای شمعدانی» به تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی و کار گردانی شراره سروش و «نرد عشق» به تهیه کنندگی مجید احتشامی و کار گردانی مجید وحیدیان موافقت کرد.

نظر شما