شناسهٔ خبر: 21415 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جشنواره نمایش عروسکی در کاخ گلستان برگزار می‌شود

کاخ گلستان در زمان برگزاری جشنواره نمایش عروسکی، میزبان گروه‌های نمایشی ایرانی و بخش بین‌الملل خواهد بود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ در جلسه‌ای که با حضور «مرضیه برومند» دبیر جشنواره، «پیمان شریعتی» مدیر اجرایی و «مجید جوزانی» مدیر موزه انتظامی، با مدیریت کاخ گلستان «پروین ثقه الاسلام» و «سامان خلیلیان» مدیر فرهنگی- هنری کاخ گلستان برگزار شد؛ قرار شد مجموعه کاخ گلستان در روزهای برگزاری جشنواره میزبان گروه‌های نمایشی این دوره از جشنواره باشد.

مرضیه برومند در این جلسه عنوان کرد: طی گفت وگو با خانم «ثقه الاسلام» و ملاقات با «مسعود سلطانی‌فر» مدیر میراث فرهنگی برای همکاری میان جشنواره و میراث فرهنگی انجام شد؛ قرار شد برای همکاری‌های بیشتر علاوه بر محوطه باز کاخ گلستان، دو نگارخانه این مجموعه در روزهای برگزاری جشنواره پذیرای مهمانان جشنواره و آثار هنرمندان در بخش عکس و پوستر باشد.

در ادامه این جلسه «پروین ثقه الاسلام» مدیر کاخ گلستان نیز با اظهار خوشحالی از این همکاری یادآور شد: همکاری‌های لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره از سوی کاخ گلستان صورت می‌گیرد.

بر اساس این خبر، در حاشیه این جلسه علاوه بر مرضیه برومند و عوامل ستاد اجرایی جشنواره، «مرضیه محبوب» و «حمید جبلی» نیز با حضور در مجموعه، از نگارخانه‌های کاخ گلستان دیدن کردند.

پانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی به دبیری مرضیه برومند از تاریخ 22 تا 29 شهریور در تهران برگزار می‌شود

نظر شما