شناسهٔ خبر: 21555 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رونمایی از «تاریخ مصور پزشکی جهان» در نمایشگاه فرانکفورت

سیدحسین عابدینی، مدیر انتشارات سفیر اردهال از رونمایی مجموعه ۱۰ جلدی «تاریخ مصور پزشکی جهان» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت در صورت موافقت معاونت فرهنگی ارشاد، خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ عابدینی درباره حضور انتشارات سفیر اردهال در شصت و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت اظهار کرد:‌ سفیر اردهال در غرفه‌ای با متراژ چهار متر مربع، نزدیک غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه فرانکفورت حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های سفیر اردهال در نمایشگاه فرانکفورت افزود: ‌آثاری در حوزه طب سنتی ایران مانند کتاب‌های «تندرستی خوردنی است» و «تغذیه برای گروه‌های خونی» از آثار پروفسور ابوالقاسم متین در این نمایشگاه عرضه خواهند شد.

رئیس انتشارات سفیر اردهال ادامه داد:‌ تصاویر برخی آثار نفیس و کمیاب تاریخ علم در دوره اسلامی، همراه با مقدمه‌ای مبسوط که در جامعه غربی کمتر شناخته شده نیز در نمایشگاه امسال فرانکفورت در غرفه سفیر اردهال به نمایش در خواهد آمد.

عابدینی با اشاره به سایر برنامه‌‌های سفیر اردهال در شصت و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت گفت: مجموعه ۱۰ جلدی «تاریخ مصور پزشکی جهان» با ویرایش دکتر ولی‌الله مهرابی، عضو هیات علمی دانشگاه فرانکفورت در صورت موافقت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نمایشگاه  رونمایی خواهد شد. 

این ناشر افزود:‌ تاکنون هفت جلد این مجموعه پنج‌هزار و ۴۰۰ صفحه‌ای به چاپ رسیده و مجلد‌های دیگر نیز در حال آماده‌سازی است. مجموعه ۱۰ جلدی «تاریخ مصور پزشکی جهان» با سرمایه‌گذاری مشترک سفیر اردهال و وزارت ارشاد تدوین و تولید شده است.

نظر شما