شناسهٔ خبر: 21567 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جلسه رونمایی و نقد و بررسی آثار مکتوب «مدرسه اسلامی هنر»

جلسه رونمایی و نقد و بررسی آثار مکتوب «مدرسه اسلامی هنر» در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از خانه هنرمندان ایران، جلسه رونمایی و نقد و بررسی آثار مکتوب «مدرسه عالی هنر» با سخنرانی امیر مازیار اسلامی و بهمن نامور مطلق سه شنبه ۱۸ شهریور در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

مدرسه اسلامی هنر سالیانی است توجه و رسالت خود را به بر ساخت بنیادهای نظری «هنر دینی» معطوف داشته و بنا بر سیاست گذاری کلان خود، نوآوری و نظریه پردازی در حوزه اندیشه دینی و هنر را در پیوند و تلازم تنگاتنگ با ترجمه و آشنایی با تجربیات نظری جهان اندیشه تعریف کرده است. حاصل این جهت گیری نظری را می توان در ترجمه مجموعه کتاب های نظری هنر و حوزه زیبایی شناسی فلسفی توسط این مؤسسه مشاهده کرد.

مجموعه مقالات زیبایی شناسی هنر» به سرپرستی جان هاسپرز، نظریه های معاصر هنربه سرپرستی نوئل کرول، «هنر و ارزش» به قلم جرج دیکی و «چگونه اخبار تلویزیون را تماشا کنیم؟» به قلم نیل پُستمن واستیو پاورز، چهار عنوان کتابی است که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند سه شنبه ۱۸ شهریور از ساعت ۱۸ به تالار استاد امیرخانی خانه ی هنرمندان ایران به نشانی خیابان آیت الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی باغ هنر خانه هنرمندان ایران مراجعه نمایند.

نظر شما