شناسهٔ خبر: 21628 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ارتقای رتبه دانشگاه شریف در رتبه‎بندی تایمز

رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف گفت: دانشگاه شریف ارتقا خوبی داشته و شنیده شده رتبه اش در آخرین رتبه بندی تایمز به 150 تا 200 رسیده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، دکتر رضا روستا آزاد در مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه صنعتی شریف که بعد از ظهر امروز با حضور عبدالحسین فریدون مشاور وزیر علوم برگزار شد، گفت: دوشنبه بعد از ظهر جلسه هیات رئیسه است و من این جلسه را جلسه هیات رئیسه می دانم چون قرار است جلسه تودیع و معارفه روز یکشنبه ۲۳ شهریور از ساعت ۹.۳۰ تا ۱۱.۳۰ در سالن جبار بن حیان برگزار شود.

وی ادامه داد: دکتر فریدون روز گذشته تماس گرفتند و اعلام کردند که دکتر فتوحی آمادگی قبول سمت را دارند و قرار است مراسم تودیع و معارفه امروز برگزار شود.

رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف افزود: در حال حاضر راهبری اصلی کشور بر پایه اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی هم متکی بر علم و دانش است و در دنیای امروز به جز توجه به علم و دانش راه دیگری برای مدیریت افتخار آفرین کشور وجود ندارد که به نیازهای جامعه را پاسخ دهد.

وی افزود: بنابراین نقش دانشگاه بسیار مهم است دانشگاه شریف هم گل سرسبد دانشگاه ها است در رتبه بندی تایمز که ۴ الی ۵ سال گذشته اعلام شده بود جایگاه و رتبه دانشگاه ۲۵۰ بود که در رتبه بندی جدید تایمز که هنوز اعلام نشده وبراساس اخبار غیر رسمی شنیده شده دانشگاه ارتقا خوبی داشته و به ۱۵۰ تا ۲۰۰ رسیده است و این نشان می دهد دانشگاه مسیر خوبی را طی کرده است.

روستا آزاد افزود: خوشحالم که دکتر فتوحی این سمت را قبول کردند وی شخصیتی برجسته علمی داشته و از نظر شخصیتی نیز متدین و مذهبی هستند به وی خدا قوت می گوییم چون مسئولیت بزرگ و سنگینی را قبول کرده اند.

وی افزود: من لازم است دراینجا از تیم مدیریتی خود تشکر کنم و روز چهارشنبه با تیم مدیرتی خود جلسه ای خواهیم داشت تا هم تشکر کنیم و هم دکتر فتوحی برنامه های خود را ارایه کنند.

نظر شما