شناسهٔ خبر: 21693 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام نتایج نقل و انتقال دانشجویان

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: از حدود ۲۰ هزار و ۷۰۰ پرونده‌ای که برای نقل و انتقال توسط دانشجویان ثبت شده بود تنها با 7 هزارو 200 پرونده یعنی با 36 درصد تقاضاها تقریبا موافقت شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ ابولحسن ریاضی گفت: امسال حدود ۲۰ هزارو ۷۰۰ پرونده برای نقل و انتقال و میهمانی توسط دانشجویان ثبت شد که با ۷ هزارو ۲۰۰ پرونده موافقت شد.

وی ادامه داد: دانشگاه های مبدا با نیمی از تقاضاهای دانشجویان برای نقل و انتقال موافقت نکردند  و تعدادی هم که توسط دانشگاه های مبدا پذیرش شد آمار قابل قبولی است.

به گزارش مهر، سایت نقل و انتقال دانشجویان تا پایان هفته پیش برای دانشگاه ها باز بود چراکه معاون وزیر علوم طی نامه ای از دانشگاه ها خواسته بود که حداکثر مساعدت را در خصوص نقل و انتقال دانشجویان داشته باشند و دانشگاه ها با تعداد بیشتری از پرونده ها برای نقل وانتقال و میهمانی موافقت کنند.

فرایند نقل و انتقال دانشجویان در سال ۹۳ از  از ابتدای اردیبهشت‌ماه با ارائه درخواست نقل و انتقال توسط دانشجویان آغاز شد، درخواست دانشجویان برای نقل و انتقال از اول خردادماه تا ۱۵ تیرماه در دانشگاه مرجع بررسی شده و بررسی در دانشگاه مقصد نیز تا پایان هفته گذشته ادامه داشت.

نظر شما