شناسهٔ خبر: 21718 - سرویس پرمخاطب
نسخه قابل چاپ

عکس بازیگران در کنار خانواده‎های‎شان(9)

فرهنگ امروز: عکس بازیگران در کنار خانواده‎های خود

داود رشیدی در کنار همسرش:

داوود رشیدی متولد ۲۵ تیر ۱۳۱۲ در تهران، هنرپیشه تئاتر، سینما، تلویزیون ایران است. او تحصیلات متوسطه را در ترکیه و پاریس به پایان رساند و تحصیلات دانشگاهی را در ژنو ادامه داد. فارغ التحصیل کنسرواترا ژنو در رشته کارگردانی و بازیگری تئاتر و لیسانس حقوق سیاسی از دانشگاه ژنو است . او پدر لیلی رشیدی بازیگر است.

 

هنگامه قاضیانی در کنار پسرش:

هنگامه قاضیانی متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۴۹ در مشهد بازیگر تئاتر و سینما ایران است. وی در سال ۱۳۸۶ و ۱۳۹۰ برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد. هنگامه قاضیانی فارغ التحصیل کارشناسی جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد اسلامی و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو (آمریکا) می باشد.

عکس-بازیگران-در-کنار-خانواده-هایشان---سری-7

 

شقایق دهقان در کنار همسر و دخترش:

شقایق دهقان چهارم اسفند ۱۳۵۷ در لان گسین آلمان متولد شد و سه ماه بعد هم زمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت. مدت ۶ سال به دلیل کار پدرش در یکی از شهرهای شمال ایران ساکن شدند و سپس به تهران آمدند.

عکس-بازیگران-در-کنار-خانواده-هایشان---سری-7

 

شقایق دهقان و پسرش

عکس-بازیگران-در-کنار-خانواده-هایشان---سری-7

 

امیرحسین رستمی در کنار پسرش:

امیرحسین رستمی در 30 شهریور 1354 در تهران به دنیا آمد. او متاهل است و یک فرزند به نام ارشیا دارد. او یک خواهر بزرگتر از خودش دارد. در سال 78  با خانم پوراندخت الستی ازدواج کرد.

 

امیرحسین رستمی در کنار همسرش

عکس-بازیگران-در-کنار-خانواده-هایشان---سری-7

 

سحر جعفری جوزانی درکنار پدرش:

سحر جعفری جوزانی، در سال ۱۳۵۷ در آمریکا متولد شد و تا سن ۵ سالگی ساکن آنجا بود. وی فرزند مسعود جعفری جوزانی زاده ملایر(نویسنده و کارگردان) است. او فارغ التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

عکس-بازیگران-در-کنار-خانواده-هایشان---سری-7

نظر شما