شناسهٔ خبر: 21720 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازپرس ویژه قتل تهران داستان‌نویس شد

مدیر انتشارات بین‌الملل از انتشار ۷ مجموعه داستان جنایی با محور سبک زندگی به قلم قاضی محمد شهریاری بازپرس ویژه قتل عمد تهران خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ حسن میرکریمی مدیر انتشارات بین‌‌الملل از انتشار ۷ عنوان رمان با موضوع «سبک زندگی»‌ خبر داد و گفت:‌ در این رمان‌ها موضوع «نهی از منکر» به عنوان محور اصلی دستمایه تألیف داستان‌های جنایی قرار گرفته است.

وی افزود:‌ این داستان‌ها به قلم محمد شهریاری بازپرس ویژه قتل عمد تهران تألیف شده‌اند،‌ که برای مخاطبان جوان بسیار کاربرد دارد. این ۶ عنوان کار جدیدی در فرم جدیدی از رمان به شمار می‌روند که طی ۱۰ روز آینده روانه بازار نشر خواهند شد.

میرکریمی تصریح کرد:‌ داستان‌ها بر اساس پرونده‌هایی است که در دادسرای جنایی دادگاه شعبه یک ویژه قتل تهران توسط قاضی شهریاری بررسی شده است،‌ وی با دستمایه قرار دادن اصل پرونده،‌ در هر کتاب چند داستان مستقل را گردآوری کرده است.

وی گفت:‌ انتشارات بین‌الملل پیش از این نیز به موضوع «سبک زندگی» به صورت مستقیم پرداخته بود و کتاب‌هایی را با عناوینی چون نحوه مهارت سفر کردن،‌ نحوه عبادت کردن و ... منتشر کرده بود،‌ اما با توجه به اینکه مخاطبان نوجوان معمولا به این سمت کتاب‌‌ها کمتر جذب می‌شوند‌، ما تلاش کردیم تا با شیوه مهندسی معکوس نسبت به موضوع سبک زندگی کتاب‌هایی را منتشر کنیم و زندگی افرادی را که از مسیر زندگی الهی خارج شده‌اند نشان دهیم.

میرکریمی در پایان «قتل در آخرین ملاقات»،‌ «جنایت در دفترخانه»،‌ «قربانی توهم»،‌ «شلیک در شب»‌، «شب نشینی خونین در فیسبوک»،‌ «جنایت در جنایت» و «دسیسه» را از جمله عناوین این کتاب‌ها برشمرد.

برچسب‌ها:

نظر شما