شناسهٔ خبر: 21760 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام نحوه تسهيلات نقل و انتقال فرزندان هيات علمی علوم پزشكی

دستورالعمل اجراي تسهيلات نقل و انتقال فرزندان اعضاي هيات علمي دانشگاههاي علوم پزشكي كشور و آدرس سايت جهت ثبت نام در سال 1393 مركز امور هيات علمي وزارت بهداشت منتشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، این دستورالعمل اجرايی از سوی سازمان سنجش به دانشگاه ها اعلام شده است.

بر اساس این دستورالعمل اجرای تسهیلات فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور (موضوع مصوبه جلسه ۷۳۵ مورخ ۲۵ تیرماه ۹۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی) برای پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۹۳ مانند سال ۹۲ به صورت اینترنتی و با ثبت نام در آدرس اینترنتی اعلام شده انجام می شود.

اعضای هیات علمی ذینفع از مراجعه حضوری به سازمان سنجش خودداری کرده و تنها از طریق ثبت نام در آدرس اعلام شده نسبت به ارسال درخواست و مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

دستورالعمل اجرایی تسهیلات فوق به شماره ۶۹۳۱۲/و در تاریخ ۱۴ مردادماه ۹۲ طی نامه شماره ۲۶۹۱۵ در تاریخ ۱۳ مردادماه ۹۳ این سازمان به کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور ارسال شده است.

زمان شروع ثبت نام جهت استفاده از تسهیلات اعلام شده ۷۲ ساعت پس از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۹۳ است و تنها به صورت اینترنتی انجام شده و امکان مراجعه حضوری به سازمان سنجش وجود ندارد.

وضعیت تقاضای داوطلب و زمان مراجعه جهت دریافت معرفی نامه به دانشگاه از طریق پروفایل شخصی (صندوق شخصی داوطلب که در زمان ثبت نام برای وی ایجاد می شود) و یا پیامک به اطلاع آنها خواهد رسید.

لازم است متقاضی مدارک لازم را طبق بند ۵ دستورالعمل اجرایی مذکور، تهیه کرده و اسکن آنها را از طریق سایت فوق ارسال کند و اصل مدارک را در هنگام دریافت معرفی نامه ثبت نام در دانشگاه جهت بررسی اصالت تصاویر ارسالی به این سازمان تحویل دهد. در صورت وجود هر گونه مغایرت در مدارک ، تحویل معرفی نامه امکان پذیر نیست.

 

 

نظر شما