شناسهٔ خبر: 21800 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تدوین «آزادی مشروط» تمام شد

مصطفی خرقه‌پوش تدوینگر سینما از پایان تدوین نخستین فیلم حسین مهکام با عنوان «آزادی مشروط» خبر داد و او معتقد است که فیلم «شهر موشها 2» که این روزها در حال اکران است، تدوین سختی داشته است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ مصطفی خرقه‌پوش درباره آخرین فعالیت‌هایش گفت: این روزها در حال تدوین پروژه سینمایی «آزادی مشروط» به کارگردانی حسن مهکام هستم و این فیلم در روزهای پایانی تدوین به سر می‌برد.

وی ادامه داد: این فیلم هم‌اکنون در مرحله فاین کات یا همان تدوین نهایی است و تا چند روز دیگر کار من با این پروزه به اتمام می رسد و آن را در اختیار صاحبان فیلم قرار خواهم داد.

این تدوینگر سینمای ایران که این روزها فیلم «شهر موشها 2» را در حال اکران دارد، درباره این فیلم بیان کرد: تا به امروز استقبال خوبی از این فیلم شده است و مردم فیلم را پسندیدند و با آن ارتباط قرار کردند.

خرقه پوش یاد آور شد: تدوین «شهر موشها 2» کار بسیار زمانبر و طولانی بود که من مدت زیادی وقت صرف تدوین این فیلم کردم، کارهای عروسکی فضای متفاوت تری نسبت به فیلم های معمول سینمای ایران دارند و من در تدوین این فیلم به واسطه حساسیت آن آزادی عمل کمتری نسبت به پروژه های دیگر سینمایی داشتم.

وی در پاسخ به این که با چند فیلم در جشنواره امسال فجر حضور خواهد داشت؟ گفت: در حال حاضر که فقط همین فیلم «آزادی مشروط» به کارگردانی حسن مهکام را آماده دارم و هنوز کار جدیدی را شروع نکرده‌ام.

مصطفی خرقه‌پوش از تدوینگران سینمای ایران است که تاکنون فیلم های «لیلا»، «رییس»، «دوئل»، «ورود آقایان ممنوع» و ... را تدوین کرده است.

«آزادی مشروط» نخستین فیلم حسین مهکام در مقام کارگردان است. داستان «آزادی مشروط» با مضمون اجتماعی روز و با محوریت توجه به زیرساخت های اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی در جامعه ساخته شده است.

شاهرخ فروتنیان، حسین پاکدل، علیرضا آقاخانی، علیرضا مظفری، محمد کارت، محمد علی کیانی، بهاران بنی احمدی، میثم غنی زاده از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نظر شما