شناسهٔ خبر: 22059 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری از 29 سالن ورزشی در دانشگاه پیام‌نور تا پایان امسال

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور کشور گفت: تا پایان سال جاری، 92 سالن ورزشی در این دانشگاه به بهره‎برداری می‎رسد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ یارقلی در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون ۸۲ سالن ورزشی در دانشگاه پیام‌نور کشور تکمیل شده و تا پایان سال ۹۳ نیز ۹۲ سالن ورزشی به بهره‌برداری می‎رسند.

 

وی اضافه کرد: به دلیل ساختار آموزش از راه دور دانشگاه و از طرفی ضرورت توسعه بخش‎های آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاهی مقوله توسعه ورزشی در دانشگاه پیام‌نور مغفول مانده است.

 

یارقلی تصریح کرد: در حال حاضر سرانه فضاهای ورزشی در دانشگاه‌های تابع وزارت علوم ۸۰ سانتی‎متر مربع است اما این سرانه با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست احداث در دانشگاه پیام‌نور به ۳۳ سانتی متر مربع می‎رسد.

 

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور کشور اظهار کرد: سرانه ورزشی هر دانشجو در دانشگاه‌های تابع وزارت علوم نیز بالغ بر ۴۰ هزار تومان است اما در این دانشگاه سرانه ورزشی هر دانشجو در سال ۹۳، ۷۸۰۰ تومان است.

 

یارقلی با بیان اینکه توجه به پذیرش دانشجویان، فوق‎العاده در دانشگاه پیام‌نور ضرورت دارد که برای تامین سلامت جسمانی و روانی آنها فعالیت‎های ورزشی در این دانشگاه افزایش یابد، گفت: در المپیادهای دانشجویی که امسال برگزار شد، دانشگاه پیام‌نور در بخش دختران مقام دوم و در بخش پسران مقام سوم را در مجموع کسب کرد.

نظر شما