شناسهٔ خبر: 22142 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سوره مهردر فرانکفورت حضور مستقل ندارد

مدیر عامل سوره مهر با بیان اینکه این موسسه انتشاراتی لیست کتاب‌های پیشنهادی خود را به اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران ارسال کرده است گفت: اتحادیه از ما خواست که کتاب‌هایمان را به آنها معرفی کنیم و البته ما هم به آنها معرفی کردیم. اگر کتاب‌های ما در لیست آنها نیست شاید به این خاطر است که کتاب‌های ما را سال‌های قبل برده‌اند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛  محمد حمزه‌زاده مدیر‌عامل موسسه انتشارات سوره مهر درباره حضور این ناشر در نمایشگاه کتاب فرانکفورت در سال جاری گفت: سوره مهر تاکنون به صورت مستقل در نمایشگاه کتاب فرانکفورت شرکت نکرده است و امسال نیز برنامه‌ای برای شرکت در این نمایشگاه به شکل مستقل نداریم.

وی افزود: ما از طریق تعاونی‌هایی که در این زمینه مسئولیت دارند هر ساله کتاب‌هایمان را در این نمایشگاه معرفی می‌کنیم و آنها هم زحمت معرفی و فروش احتمالی رایت آن را می‌کشند. جدای از این امسال  انتشارات الهدی برای ما این کار را خواهد کرد. در واقع این ناشر از ما کتاب‌هایی را تحویل گرفت و در کاتالوگ خود عناوین آن را برای معرفی در نمایشگاه‌های بین‌المللی مطرح کرده است.

وی تصریح کرد: در کاتالوگ الهدی کتاب‌های زیادی از خودمان دیدم و به همراه آن کتاب ‌نیز مفصل معرفی خواهد شد. البته ما دراین مدت شاهد بودیم که از سوی نهادهای مختلف به ما مراجعه شده و خواستار معرفی کتاب‌های ما شدند که دوستان ما در روابط عمومی انتشارات نیز لیستی از کتاب‌هایمان را به آنها ارائه داده‌اند.

حمزه‌زاده همچنین در پاسخ به سوالی در مورد نبودن نام آثار سوره مهر در لیست کتاب‌های معرفی شده از سوی اتحادیه ناشران برای شرکت در نمایشگاه فرانکفورت نیز گفت: اتحادیه هم از ما خواست که کتاب‌هایمان را به آنها معرفی کنیم و البته ما هم به آنها معرفی کردیم. اگر کتاب‌های ما در لیست نیست شاید به دلیل این مساله است که کتاب‌های ما را سال‌های قبل برده‌اند.

وی در پایان در مورد زمان افتتاح فروشگاه سوره مهر در میدان انقلاب نیز گفت: فروشگاه در آبان‌ماه و همزان با هفته کتاب بازگشایی می‌شود

نظر شما