شناسهٔ خبر: 22146 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عکس دوران کارگری «مریلین مونرو» حراج شد

عکس کمیابی از دوران کارگری «مریلین مونرو»، ستاره مشهور هالیوود در یک حراجی به فروش رفت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ تصویری از «لورما جین بیکر» معروف به مریلین مونرو که در 20 سالگی از وی گرفته شد، در حراجی در انگلیس به مبلغ 4250 دلار فروخته شد.

«مریلین مونرو» پیش از این که به یک بازیگر سرشناس در هالیوود تبدیل شود، در سال 1946 در یک کارخانه مهمات سازی کار می‌کرد تا این که یک عکاس نظامی که از آن منطقه می‌گذشت به او گفت که می‌تواند یک مدل باشد.

«جوزف جاسگور» اولین عکس را در هالیوود از مونرو گفت تا نه تنها خود را با این عکس به شهرت رساند، بلکه «مریلین مونرو» را به عنوان یک چهره نوظهور معرفی کرد.

«مریلین مونرو» یکی از سرشناس‌ترین و پرحاشیه‌ترین بازیگران تاریخ سینماست که در جریان پروژه ساخت فیلم «Something`s Got to Give» در سال 1962 به کارگردانی «جورج کوکر» ظاهرا بدلیل مصرف زیاد مواد مخدر درگذشت و این فیلم را برای همیشه ناتمام گذاشت.

این فیلم هیچگاه کامل نشد، اما بخش‌هایی از این فیلم در مستند «مرلین: واپسین روزها» در سال 2001 گنجانده شد. دلیل رسمی مرگ وی خودکشی بر اثر "مصرف بیش از حد داروهای خواب‌آور و آرام‌بخش" اعلام شد، اما ادعاهای مبنی بر وجود یک توطئه و مجموعه حوادث اسرارآمیزی که منجر به مرگ وی شد، همواره بحث‌برانگیز بوده‌ است.

نظر شما