شناسهٔ خبر: 22389 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

یک فیلم جنگی از کیومرث پوراحمد

به گفته تهیه کننده فیلم «پنجاه قدم آخر»، امتیاز پخش نسخه نمایش خانگی این فیلم به موسسه رسانه های تصویری واگذار شده است و این فیلم با همت این موسسه به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سعید سعدی تهیه‌کننده سینمای ایران درباره آخرین وضعیت توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم «پنجاه قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد که مجوز آن هم از سوی ارشاد صادر شده است به خبرنگار مهر گفت: پس از پایان اکران فیلم، امتیاز پخش نسخه نمایش خانگی را به موسسه رسانه های تصویری واگذار کردم و قرار است که آن ها این فیلم را در شبکه نمایش خانگی عرضه کنند که طی صحبت های انجام شده این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

«پنجاه قدم آخر» تازه ترین فیلم کیومرث پوراحمد است که اکران آن در سی و دومین جشنواره فیلم فجر با حاشیه هایی همراه شد و مورد انتقاد برخی منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت و آنها کیفیت اثر را در حد و اندازه کارنامه پوراحمد ندانسته و به ویژه خواستار کوتاه شدن فیلم شدند.

این فیلم خرداد ماه سال جاری به مناسبت آزادی سازی خرمشهر در گروه سینمایی فرهنگ اکران شد. ابتدا و انتهای فیلم «پنجاه قدم آخر» نسبت به نسخه نمایش داده شده در جشنواره سی‌و‌دوم فیلم فجر تغییر کرده و بسیاری از قسمت‌های یک‌سوم نهایی کار هم حذف شده است.

 از سوی دیگر نریشنی به این فیلم اضافه شده و  «پنجاه قدم آخر» با روایتی از زبان بابک حمیدیان نقش اصلی فیلم پیش می‌رود.

فیلم «پنجاه قدم آخر» براساس ایده حبیب احمدزاده از نویسندگان دفاع مقدس به جریان تولید رسیده و قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

بابک حمیدیان، طناز طباطبایی، سلمان فرخنده، محسن آفتاب‌سوار، فرزین صابونی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

نظر شما