شناسهٔ خبر: 22400 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پیش‌بینی 12 میلیاردی شدن «شهر موش‌ها»

یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «شهر موشها 2» از فروش 6 میلیارد و صدمیلیون تومانی فیلم خبر داد و اینکه پیش‌بینی می‌کند این فیلم تا 12 میلیارد هم فروش داشته باشد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی سرتیپی با اشاره به آخرین آمار فروش فیلم «شهر موشها ۲» گفت: این فیلم تاکنون در تهران و شهرستان‌ها ۶ میلیارد و صد میلیون تومان فروخته است.

وی ادامه داد: از این آمار، فروش کل شهرستان‌ها ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان و تهران ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان بوده است. همچنین فروش روز گذشته فیلم در تهران و شهرستان‌ها حدود ۱۹۰ میلیون تومان اعلام شده است.

این تهیه کننده با اشاره به استقبال مردم از فیلم درباره پیش بینی خود از فروش نهایی فیلم و اینکه تنها از هفته پیش تاکنون حدود یک میلیارد فروخته است، عنوان کرد: پیش بینی من این است که «شهر موشها ۲» تا ۱۲ میلیارد هم فروش خواهد کرد.

وی در پایان به تمهیداتی که برای نمای این فیلم برای کودکان با شرایط خاص در نظر گرفته است، اشاره و بیان کرد: چندی پیش ما «شهر موشها ۲» را برای کودکان مدرسه شین آباد نمایش دادیم و این اقدامات ادامه پیدا خواهد کرد. ما در نظر داریم این فیلم را برای کودکان بیشتری به اکران برسانیم.

نظر شما