شناسهٔ خبر: 22436 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بی‌پولی «پرده‌نشین» را متوقف کرد

تصویربرداری سریال «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی که قرار بود با موضوع روحانیت به تولید برسد به دلیل مشکلات مالی متوقف شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ سریال «پرده نشین» که قرار بود با موضوع روحانی و روحانیت با کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی به تولید برسد، از صبح‌ امروز به دلیل مشکلات مالی و عدم تامین منابع مالی این سریال متوقف شد.

تصویربرداری این سریال که با محوریت روحانیت در جامعه اسلامی طی روزهای گذشته در مسجدی واقع در یکی از محلات جنوب تهران انجام می‌شد با گذشت ضبط بیش از ۶۰ درصد تصویربرداری این کار متوقف شد.

قرار بود که سکانس‌های مربوط به حوزه علمیه تصویربرداری شود که به مرحله تولید نرسید. سریال تلویزیونی «پرده نشین» محصول شبکه یک سیما است و مجری طرح آن موسسه سینمایی سیمای مهر است که طبق اعلام مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما قرار است که این سریال از دهه دوم محرم از این شبکه تلویزیونی پخش ‌شود.

در این سریال بازیگرانی از جمله فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، ویشکا آسایش، هومن برق نورد، سعید نیک پور، مهران رجبی، حامد کمیلی، مائده طهماسبی، ژیلا سهرابی، سارا بهرامی، شیوا ابراهیمی، محسن کیایی، سپیده اعلایی، علی مردانه، زویا امامی، سارا رسول زاده، محمدمهدی حسینی نیا، رضا مولایی، رسول ادهمی، سینا سهیلی، پرهام یداللهی، محمد شهباز تهرانی، کامران ملکی، سیامک ادیب و  امیرحسین فتحی ایفای نقش می‌کنند.

نظر شما