شناسهٔ خبر: 22468 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نظر ایوبی درباره حواشی اظهارات کیارستمی

حجت‌الله ایوبی درباره سخنان عباس کیارستمی درباره دفاع مقدس اظهارنظر کرده است اما نه اظهارنظری که از سوی بعضی رسانه‌ها منتشر شده است، او تاکید کرده که ابتدا باید متن کامل سخنرانی را ببیند و سپس اظهارنظر کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ رئیس سازمان سینمایی در حاشیه برنامه‌ای همزمان با هفته دفاع مقدس درباره صحبت‌های منتشر شده از عباس کیارستمی درباره «دفاع مقدس» گفت: از آن جایی که این صحبت‌ها برای شش ماه قبل است و انتشار آن‌ها در هفته دفاع مقدس برای من جای سؤال دارد، بنابراین خواسته‌ام که متن کامل سخنرانی را برای من بیاورند تا پس از خواندن آن اظهار نظر کنم.

رئیس سازمان سینمایی افزود: تا آنجایی که بنده خبر دارم و با اهالی هنر و سینما در رشته های مختلف محشورم، دفاع مقدس خط قرمز همه است و من در همه اهالی سینما عشق به دفاع مقدس را در اوج می‌بینم.

ایوبی گفت: بنابراین در مورد خبرهایی که گاهی منتشر می‌شود چون من در صندلی پدری نشسته‌ام باید دقت بیشتر کنم و کامل و عین اخبار را ببینم و بررسی کنم. اما من به شما اطمینان می دهم سینمای ایران خودش را مدیون، وابسته و دلبسته دفاع مقدس می‌داند.

رییس سازمان سینمایی همچنین در این گفت‌وگو که در جریان بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس انجام می‌شده درباره حمایت از سینمای دفاع مقدس و جشنواره فیلم مقاومت نیز سخنانی گفته است.

به گزارش ایسنا، در حالی شامگاه گذشته 3 مهر ماه در حاشیه جشنواره فیلم مقاومت ابراهیم حاتمی‌کیا خواستار اظهارات صریح مسوولان سینمایی درباره سخنان منتشر شده عباس کیارستمی در فضای مجازی درباره دفاع مقدس شد که بلافاصله برخی نقل قول‌ها از سوی حجت‌الله ایوبی با مضمون دیگری بصورت اس ام اسی منتشر شد.

نظر شما