شناسهٔ خبر: 22518 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پیش‌نویس آیین‌نامه اجرایی جایزه جلال آل احمد تدوین شد

مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی از تدوین پیش‌نویس آیین‌نامه اجرایی جایزه جلال آل احمد خبر داد و گفت:‌ این پیش‌نویس تا پایان هفته جاری نهایی می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ مهدی قزلی رئیس بنیاد شعر و ادبیات داستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از تدوین پیش‌نویس آیین‌نامه اجرایی جایزه جلال آل احمد در سال 93 خبر داد و گفت:‌ این پیش‌نویس تاکنون مورد مشورت نویسندگان و کارشناسان ادبیات قرار گرفته و نظرات آن‌ها اعمال شده است.

وی ادامه داد:‌ این پیش‌نویس تا پایان هفته جاری نهایی شده و به تأیید اعضای هیئت امنای جایزه جلال آل احمد نیز خواهد رسید،‌ هم‌چنین پس از امضا توسط اعضای هیئت علمی جایزه جلال ـ پس از منتصب شدن ـ به عنوان شیوه‌نامه اجرایی جایزه جلال آل احمد در سال 93 در دست انجام قرار می‌گیرد.

قزلی هم‌چنین از برگزاری چهارمین جلسه «هفده دقیقه حرف حساب»‌روز 14 مهر ماه خبر داد و با اشاره به دیگر برنامه‌های در دست انجام بنیاد شعر و ادبیات داستانی گفت:‌ یک روز پیش از سفر نویسندگان به مکران‌، احتمالا‌ً این گروه در ضیافت ناهار دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهند کرد.

مدیر بنیاد شعر و ادبیات داستانی در پایان از برگزاری نشست «موانع رشد رمان در ایران»‌ امروز یکشنبه 6 مهر ماه ساعت 17 با حضور حسین پاینده با مشارکت موسسه شهرستان ادب خبر داد.

نظر شما