شناسهٔ خبر: 22605 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«خط ویژه» پرفروش ترین نسخه نمایش خانگی نیم سال اول

لشگری قوچانی تهیه کننده فیلم سینمایی «خط ویژه» گفت: با اشاره به فروش نسخه نمایش خانگی «خط ویژه» گفت: نسخه شبکه نمایش خانگی این فیلم به تیراژ دوم رسید و بعد از عید پرفروش ترین نسخه نمایش خانگی بود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ لشگری قوچانی تهیه کننده فیلم سینمایی «خط ویژه» با اشاره به فروش خوب نسخه نمایش خانگی «خط ویژه» گفت: نسخه شبکه نمایش خانگی این فیلم به تیراژ دوم رسید و بعد از عید پرفروش ترین نسخه نمایش خانگی برای فیلم سینمایی «خط ویژه» بود.

تهیه کننده «خط ویژه» افزود: متاسفانه آماری که درخصوص فروش شبکه نمایش خانگی می دهند دروغ زیاد دارد. فیلمهایی که هزینه ساختش از سوی سرمایه گذار خصوصی تامین نمی شود معمولا در میزان  فروش اغراق می کنند.فروش سینما هم این طور است مثلا هزینه ساخت یک فیلم را نمی‌گویند و از برخی ارگانها، میلیاردی پولها میگیرند در حالی که اصلا هزینه ساخت آن میلیاردی نیست. یک چیزی که من را اذیت می کند این است که عده ای سینما را به یک رانتی برای پولشویی کردند.

وی همچنین در مورد انتشار قاچاق دی وی دی های «خط ویژه» گفت: نسخه ویدئویی «خط ویژه» در یک دی وی دی به همراه پنج فیلم خوب امسال به صورت قاچاق منتشر می شود. مثلا فیلمهای مثل«چ»، «طبقه حساس» و چهار فیلم دیگر را در یک دی وی دی با قیمت 2000 تومان می توانید تهیه کنید. اتفاقا چنین کاری در دفاتر مجاز موسسه رسانه های تصویری هم دیده شده است. البته در این زمینه دادستانی خراسان این بحث را جدی گرفت و برخوردهایی هم انجام داده است.

لشگری قوچانی در آخر گفت: «خط ویژه» از جمله فیلمهایی است که حرف دل مردم را می زند. این فیلم می گوید که اگر کسی فساد اقتصادی داشته باشد بالاخره به دام خواهد افتاد. در جامعه امروز هم می بینیم که وقتی فلان رانت خوار را می گیرند، مردم امیدشان به زندگی بیشتر می شود. شاید همین جدیت در مبارزه با مفسدان اقتصادی باعث شده است که مردم شادابی داشته باشند و امسال بیشتر به سینماها بیایند و وقت بیشتری را برای سینما بگذارند.

وی همچنین در مورد فیلم جدید مصطفی کیایی گفت: «عصر یخبندان» در مراحل پیش تولید است و این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

نسخه نمایش خانگی فیلم «خط ویژه» از 29 مردادماه در سراسر کشور توزیع شد. این فیلم سومین ساخته کیایی بعد از فیلم‌های «بعدازظهر سگی‌سگی» و «ضدگلوله» به شمار می‌آید یک تریلر اجتماعی و شهری است که به مسائل جوانان و جامعه امروز می‌پردازد. داستان فیلم روایت مقطعی از زندگی چند جوان است که پول هنگفتی به دست می‌آورند و ... .

مصطفی زمانی ، هانیه توسلی ، هومن سیدی ، میلاد کیمرام، محسن کیایی، پریناز ایزدیار ، میترا حجار و سام قریبیان از جمله بازیگران این اثر سینمایی محسوب می شوند. مصطفی کیایی در سی‌امین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بهترین فیلمنامه برای نگارش فیلم سینمایی «ضد گلوله» شد.

نظر شما