شناسهٔ خبر: 22705 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تذکر به سایت‌ها به دلیل رفتار تخریبی و عملکرد نا‌مناسبشان

علیرضا رضاداد، دبیرجشنواره فیلم فجر و مشاور عالی سازمان سینمایی درباره تغییرات هیئت مدیره موسسه تصویر شهر اظهار داشت: که این خبر کهنه و صحیح است، دو ماهی می‌شود که هیئت مدیره موسسه کلاً تغییر پیدا کرده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ «علیرضا رضاداد»، دبیرجشنواره فیلم فجر و مشاور عالی سازمان سینمایی در ارتباط با خبر یکی از سایتهای سینمایی درباره تغییرات هیئت مدیره موسسه تصویر شهر اظهار داشت: که این خبر کهنه و صحیح است، دو ماهی می‌شود که هیئت مدیره موسسه کلاً تغییر پیدا کرده است.

وی یادآور شد: بنده و آقای امیر خوراکیان و آقای جمال شورجه و آقای مجید رجبی معمار و آقای سید هادی منبتی که اعضای هیئت مدیره بودیم همگی جایمان را به دوستان جدید داده‌ایم و برای آنان هم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: خوشحال هستیم که در ۴ سال گذشته دوره مسئولیتمان و در شرایطی که اکثر فیلم سازان ارزشمند دچار بی‌مهری مدیریت وقت سینما بودند توسط آن موسسه و یا با مشارکت و حمایت شهرداری آثار ارزشمندی نظیر طلا و مس، طهران، تهران، چهل سالگی، نارنجی پوش، بوسیدن روی ماه، شور شیرین و تعداد دیگری از آثار خوب سینمای ایران تولید شد. که نتایج آن همچنان در افتخارات سینمای ایران می‌درخشد.

رضاداد با بیان اینکه اخلاق رسانه‌ای حلقه‌ای گمشده است تصریح کرد: به این آقایانی که در این سایت با شیطنت رسانه‌ای قصد تخریب فعالیت‌های ارزشمند مدیران و همکاران خوب این موسسه را دارند و می‌خواهند حقایق را کتمان و یا به گونه‌ای دیگر وانمود کنند هم عرض می‌کنم که بهتر است در این رفتار تخریبی و عملکرد نا‌مناسبشان تجدید نظر کنند.

نظر شما