شناسهٔ خبر: 22767 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

در افق نو از سه کتاب رونمایی شد

در اختتامیه دومین کنفرانس افق نو ضمن خوانده شدن بیانیه‌ای از برخی از فعالان سیاسی تقدیر شده و ۳ جلد کتاب با حضور صاحبان اثر رونمایی شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ پس از خواندن بیانیه ای در راستای صلح و محکوم کردن داعش و اسرائیل از 3 کتاب به نامهای «آمریکا اورشلیم جدید»، «بحران ساختگی» و «قدرت لابی اسرائیل در ایتالیا» رونمایی شد.

در ادامه از برخی از مهمانان این همایش چون مدیا بنجامین، استیون سایزر، رندی شورت، شیخ عمران حسین، توسط نادر طالب‌زاده، آرش دریابندری، رضا منتظمی تقدیر شد.

در ادامه «گرت پورتر»  در خصوص بازتاب کتابش به نام «بحران ساختگی» در گفت: کتاب«بحران ساختگی» در خصوص انرژی هسته‌ای ایران است که بازتاب خوبی از سوی مردم کشورم نسبت به این کتاب دریافت نکردم اما در کشور ایران شاهد باز خوردهای خوبی بودم . امیدوارم  انتشار این کتاب مورد توجه ایرانیان قرار گیرد .

پرووفسور «کلودیو موفا» در خصوص کتابش« قدرت لابی اسرائیل در ایتالیا» گفت: این کتاب بخش های متعددی دارد که قسمتی از آن مربوط به مدیرعامل نفتی ایتالیا است که در زمان خود هیچگونه همکاری با اسرائیل نکرده و در زمان خود یکی از شجاع ترین افراد در این راستا بوده است.

در پایان «مایکل کالینز» در خصوص کتابش «امریکا اورشلیم جدید» خاطرنشان کرد: خوشحالم که به کشور ایران آمده ام و در این کنفراس‌ها شرکت کرده ام. امیدوارم این کتاب مورد توجه مردم ایران قرار گیرد.

نظر شما