شناسهٔ خبر: 22820 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تولید فیلم «نواب» در خانه مستند انقلاب

حسن یوسفی از ساخت مستند جدید خود با نام «نواب» خبر داد و گفت: این مستند درباره‎ی پرتره شهید نواب و زندگی اوست.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ سید حسن یوسفی، کارگردان مستند «مهاجر» از ساخت مستند جدید خود با نام «نواب» خبر داد و گفت: این مستند درباره‎ی پرتره شهید نواب صفوی و زندگی اوست.

یوسفی درباره‌ی داستان این مستند گفت: در این فیلم می‌خواهیم زندگی نامه نواب صفوی به ویژه نقاط مهم زندگی ایشان از جمله اعتصاب و تظاهرات برای قحطی نان در جلوی مجلس و اعدام ایشان را به تصویر بکشیم. برای این کار به سراغ عبدخدایی، همسر و فرزند نواب و آقای سلیمانی رفتیم. سلیمانی همان شخصی است که با نواب در کاشان ارتباط داشته و زمانی که نواب در تعقیب بوده است به او کمک می‌کند.

یوسفی درباره‌ی روند ساخت این مستند گفت: بیش از نیمی از تصویرهای ما تصاویر آرشیوی است که دسترسی به این موارد سخت است. برای بقیه تصاویر نیز چند مصاحبه دیگر با همسر و فرزند شهید نواب خواهیم داشت. به احتمال فراوان این مستند را در ۵۲ دقیقه آماده خواهیم کرد. با آماده شدن این کار، آن را در جشنواره فجر امسال شرکت خواهیم داد.

عوامل این مستند عبارتند از : کارگردان سید حسن یوسفی، تصویر بردار سامان مختاری و علی مقنی، تهیه کننده مهدی مطهر . این مستند در خانه مستند انقلاب اسلامی تولید شده است .

نظر شما