شناسهٔ خبر: 22823 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تولید ۶۰۰ کتاب الکترونیک در انتشارات سوره مهر

مسئول سوره مهر الکترونیک از تولید و عرضه ۶۰۰ عنوان کتاب الکترونیک در این بخش خبر داد و گفت: دیگر آثار باقی‌مانده نیز تا پایان سال در این قالب عرضه خواهند شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ امین نادری، مسئول سوره مهر الکترونیک، با اشاره به روند تولید کتاب الکترونیک در این انتشارات گفت: برنامه سوره مهر الکترونیک در سال گذشته تولید کتاب الکترونیک برای دسترسی آسان مخاطبان به این آثار بود. بر همین اساس بیش از ۳۰۰ عنوان اثر در این قالب تولید و برای اولین‌بار در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد. از اتمام نمایشگاه تا کنون نیز ۳۰۰ عنوان دیگر از این آثار در قالب کتاب الکترونیک تولید و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری علاوه بر تولید کتاب الکترونیک، در زمینه تولید کتاب گویا نیز فعالیت خواهیم کرد. در همین زمینه تولید چند اثر را در دست انجام داریم که از این میان می‌توان به «دختر شینا»، «شنام» و مجموعه اشعار سعید بیابانکی اشاره کرد. در این طرح این آثار یا از سوی خود نویسنده و شاعر بازخوانی خواهد شد و یا با کمک جمعی از هنرمندان این آثار تولید می‌شود.

سوره مهر الکترونیک تاکنون عناوین مختلف از آثار منتشر شده در این انتشارات را در قالب کتاب الکترونیک عرضه کرده است که از این جمله می‌توان به «دا»، «لشکر خوبان»، «کالک‌های خاکی»، «نورالدین پسر ایران»، «کوچه نقاش‌ها»، «پایی که جاماند»، «زندان الرشید»، «ضد»، «فیض‌بوک» و... اشاره کرد.

نظر شما