شناسهٔ خبر: 23073 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

استقبال چشمگیر از نمایش «ماهی و گربه»

استقبال از فیلم «ماهی وگربه» ساخته شهرام مکری در گروه هنر وتجربه به گونه‌ای بود که در روزهای پایانی هفته اکران این فیلم در سینماهای آزادی ،کوروش وموزه سینما به سانس فوق العاده رسید.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ رضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت:برای اولین بار و به شکل بی سابقه ای سانس فوق العاده صبح برای این فیلم در نظر گرفته شده است و روز جمعه ساعت 11صبح ماهی گربه سانس فوق العاده خواهد داشت.این در حالی است که به گفته مدیر سینما آزادی ،در سالهای اخیر ،همه سانسهای فوق العاده درساعات پایانی شب بوده است .

«ماهی و گربه» در یک سکانس- پلان 130 دقیقه‌ای پس از یک ماه تمرین در مکان مورد نظر، در یک شبانه روز ساخته شد. این فیلم ماجرای گروهی از دانشجویان و جوانان را تعریف می‌کند که در جریان سفر به شمال کشور و حضور در یک اردو درگیر ماجراهایی می‌شوند. فیلمبرداری این فیلم که برای یک پلان سکانس کامل طراحی شده به مدیریت محمود کلاری انجام گرفته است.

تعداد حضورهای بین المللی فیلم «ماهی وگربه» بیش از  چهل حضور است که از دوره هفتاد فستیوال ونیز شروع شده که با استقبال فراوانی مواجه شد و پس از آن فیلم در فستیوال‌های معتبری چون کارلووی واری، روتردام، پوسان، استانبول، نیویورک و ... به نمایش درآمده است.

بابک کریمی، سعید ابراهیمی‌فر، عبد آبست، آیناز آذرهوش،مونا احمدی، ندا جبرییلی، پریناز طایب و سمانه وفایی در آن حضور دارند.

طراحی لباس و صحنه به عهده امیراثباتی بوده و کریستف رضایی موسیقی و پرویز آبنار کار صدای فیلم و محمود کلاری فیلمبرداری آن را انجام داده‌اند.

نظر شما