شناسهٔ خبر: 23106 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ساماندهی و تجمیع خوابگاه‎های دخترانه دانشگاه علامه

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی از ساماندهی خوابگاه های دخترانه این دانشگاه خبر داد و گفت: خوابگاه های دخترانه این دانشگاه در مجموعه سعادت آباد تجمیع می شوند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر رضا صحرایی گفت: تجمیع خوابگاه های دخترانه دانشگاه علامه طباطبایی به دستور رئیس دانشگاه در دستور کار قرار گرفت .

وی ادامه داد: دانشگاه دارای ۵ بلوک در مجموعه سعادت آباد است که سه بلوک آن در اختیار دانشجویان دختر خوابگاهی و دو بلوک آن در اختیار اساتید دانشگاه است.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: با توجه به این مساله که از خرداد ۹۴ باید ساماندهی خوابگاه های دخترانه دانشگاه صورت گیرد و دانشجویان خوابگاهی در یک محل مستقر شوند بنابراین دو بلوک اساتید نیز تخلیه شده و در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص تراکم خوابگاه های این دانشگاه نیز گفت: نسبت به سال گذشته تا ۲۰ درصد تراکم خوابگاهی کاهش یافته است و نسبت به سال گذشته در وضعیت مطلوبتری قرار دارد.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه یادآورشد: دانشگاه علامه طباطبایی حدود دو هزار دانشجوی خوابگاهی دختر دارد که دراین دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

نظر شما