شناسهٔ خبر: 23244 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آیین نقد و بررسی کتاب «شرط بلاغ؛ چهل کلید طلایی در مدیریت تبلیغ» برگزار می شود

کتاب «شرط بلاغ؛ چهل کلید طلایی در مدیریت تبلیغ» نوشته حسین سروقامت، در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، گروه سنت‌های حوزوی و آداب طلبگی مرکز پژوهش‌های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست نقد و بررسی کتاب «شرط بلاغ؛ چهل کلید طلایی در مدیریت تبلیغ» جدیدترین کتاب حسین سروقامت را با حضور حجج اسلام دکتر محمدصفر جبرئیلی و مسعود حیدری نیک به عنوان منتقد و حجت‌الاسلام محمدحسین پورامینی به عنوان دبیرعلمی نشست، برگزار می‌کند.

این نشست از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح، روز یکشنبه ۲۷ مهر در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در قم، خيابان پانزدهم خرداد، شاه سيد علی، خیابان شهيد ميثمی برگزار می‌شود و حضور در آن برای تمامی مخاطبان آزاد است.

کتاب «شرط بلاغ؛ چهل کلید طلایی در مدیریت تبلیغ» به تازگی با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه، ۱۹۰ صفحه و بهای ۸۰۰۰ تومان از سوی کانون انديشه جوان وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با شمارگان منتشر شده است.

 نويسنده در اين كتاب به طرح بايدها و نبايدهايی در دنيای تبليغ پرداخته و با ذکر شواهد و اسنادی از زندگی اخلاقی بزرگان دین و علمای شیعی، بهترین مدل تبلیغ را به مبلغان دینی و طلاب جوان ارائه می‌کند.

گفتنی است اين گروه در طول فعاليت سه ساله خود، دو مجموعه کتاب طلبه و مهارتهاي طلبگي در ۵۰ دفتر طراحي، نموده و در حال توليد آثار مي باشد چهار کتاب  راه طلبگي و سلوک طلبگي اثر استاد جواد محدثي و گرايش به معنويت اثر آيه‌الله استادي و کتاب شرط بلاغ بلاغ از مجموعه کتاب طلبه است که تاکنون منتشر شده است و در آينده نزديک نيز ۲۰ دفتر از مجموعه مهارت‌هاي طلبگي به چاپ خواهد رسيد.

نظر شما