شناسهٔ خبر: 23269 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

خاویر باردم به دزدان دریایی کاراییب می پیوندد

خاویر باردم ستاره سینمای اسپانیا در حال مذاکره با دست اندرکاران ساخت قسمت پنجم «دزدان دریایی کاراییب» است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ به نظر می رسد قسمت پنجم فیلم پرفروش «دزدان دریایی کاراییب» با عنوان «مرده‌ها سخن نمی گویند» برنامه های متفاوتی برای پول درآوردن بیشتر داشته باشد.

هر چند طبیعتا جانی دپ همچنان ایفاگر نقش جک گنجیشکه خواهد بود، اما خاویر باردم نیز در حال گفتگو برای پیوستن به مجموعه بازیگران این فیلم است. در این فیلم که قرار است پنج ماه دیگر در استرالیا فیلمبرداری شود، جفری راش نیز بار دیگر در نقش باروسا ظاهر می شود.

یوآخیم رانینگ و اسپن سندبرگ کارگردانان این فیلم خواهند بود. هر چند جزییات قصه اعلام نشده اما گفته می شود باردم در نقش روح یک کاپیتان بازی می‌کند که اسپارو را برای مرگ برادرش سرزنش می کند و در جستجوی یک راه حل ماوراء الطبیعی برای کمک به اوست.

در این فیلم قرار است یک زن که به اسپارو نزدیک می شود نیز حضور داشته باشد، اما هنوز بازیگر زنی که قرار است این نقش را ایفا کند، انتخاب نشده است.

باردم که با ایفای نقش منفی در برابر جیمزباند و در فیلم «اسکای فال» تحسین شد اکنون مشعول همکاری با شان پن در درام پزشکی «آخرین چهره» است.

مجموعه فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» هنوز هم در صدر پرخرج ترین فیلم های ساخته شده هالیوودی قرار دارند. جدیدترین فیلم این مجموعه که «دزدان دریایی کاراییب: در پایان دنیا» نام داشت و در سال 2007 ساخته شد، با بودجه باورنکردنی 341.8 میلیون دلار تولید شده بود. با این وجود، با توجه به تمام بودجه خرج شده، این فیلم درآمدی کم تر از فیلم های قبلی این مجموعه، یعنی «صندوقچه مرد مرده» و «روی موج های بیگانه» داشت.

فیلم «دزدان دریایی کاراییب: در پایان دنیا» در صدر جدول پرهزینه ترین فیلم های ساخته شده هالیوودی قرار دارد. بعد از آن فیلم «کلئوپاترا» محصول سال 1963 با بودجه 44 میلیون دلار قرار دارد که با توجه به میزان تورم چیزی حدود 340 میلیون دلار امروزی است.

بعد از این دو هم می‌توان به فیلم های «تایتانیک» با 294.3 میلیون دلار، «اسپایدرمن 3» با 293.9 میلیون دلار، «در هم پیچیده» با 281.7 میلیون دلار و «هری پاتر و شاهزاده دو رگه» با 275.3 میلیون دلار اشاره کرد.

نظر شما